موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/153937 :کد

درخواست حزب الله از لبنانی ها

به مناطق مورد حمله اسرائیلی ها نزدیک نشوید

  یکشنبه ۱۷ دی ۱۴۰۲ — ۰۹:۳۱
تعداد بازدید : ۶۱   
 تحلیل ایران -به مناطق مورد حمله اسرائیلی ها نزدیک نشوید

حزب‌الله بامداد یکشنبه از مردم جنوب لبنان خواست که به دلیل تکرار حملات صهیونیست‌ها، به مناطق هدف قرار گرفته نزدیک نشوند زیرا جان لبنانی‌ها را ارزشمندتر از هر چیزی می‌داند.

به گزارش تحلیل ایران ، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد یکشنبه درباره نزدیک‌شدن به مناطق مورد حمله صهیونیست‌ها، به شهروندان این کشور هشدار داد.

 

حزب‌الله طی بیانیه‌ای از مردم این کشور خواست که به دلیل تکرار حملات صهیونیست‌ها، به مناطق هدف قرار گرفته نزدیک نشوند زیرا جان لبنانی‌ها را ارزشمندتر از هر چیزی می‌داند.

 

در این بیانیه آمده است: «مردم شریف ما... دشمن اسرائیلی قصد دارد حملات هوایی خود را به مناطق ما تکرار کند. یورش به همان مکان‌های هدف قرار گرفته در بازه‌های زمانی نزدیک و کمی بیش از چند دقیقه، با هدف کشتار و خونریزی بیشتر است».

 

مقاومت اسلامی لبنان تاکید کرد: «لذا از شما عزیزان می‌خواهیم برای حفظ امنیت خود از مکان‌های مورد هدف قرار گرفته دوری کرده و به آنها نزدیک نشوید و در مجاورت آنها تجمع نکنید و امدادرسانی را به مسئولین ذی‌ربط بسپارید».

 

حزب‌الله همچنین افزود: «غیرت و جوانمردی شما مایه مباهات است اما جان شما از هر چیزی ارزشمندتر است و حفظ آن بر عهده همه ماست».

 

روز شنبه بود که مقاومت اسلامی لبنان در واکنش به حملات تجاوزکارانه اشغالگران به جنوب این کشور، یک مقر اطلاعاتی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را با ده‌ها راکت مورد حمله قرار داد

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :