موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/153957 :کد

آمریکا گروه‌های تروریستی را آموزش می‌دهد

آمریکا گروه‌های تروریستی را آموزش می‌دهد و پشتیبانی اطلاعاتی می‌کند

  دوشنبه ۱۸ دی ۱۴۰۲ — ۱۸:۴۸
تعداد بازدید : ۷۰   
 تحلیل ایران -آمریکا گروه‌های تروریستی را آموزش می‌دهد و پشتیبانی اطلاعاتی می‌کند

این‌ حماسه‌ها و موفقیت‌ها را باید از برکات انقلاب اسلامی و آثار ناشی از اشاعه روح و فرهنگ دفاع مقدس دانست.

به گزارش تحلیل ایران، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح صبح امروز (دوشنبه) با حضور در سومین روز از همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، درخصوص نمایشگاه دستاورد‌های بنیاد در حوزه فضای مجازی، که پیش از حضور در همایش از آن بازدید کرد، اظهار داشت: دستاورد‌های بسیار ارزشمندی که در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده، گواه از اقدامات مطلوب صورت‌گرفته توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حوزه فضای مجازی است.

 

سرلشکر باقری در ادامه با اشاره به 19 دی‌ماه سالروز اجرای عملیات «کربلای 5» خاطرنشان کرد: کربلای 5 بزرگترین عملیات دفاع مقدس به‌لحاظ طول زمان، تعداد شهدا و اقدامات صورت‌گرفته است و فقط یکی دو عملیات دیگر در این سطح داریم.

 

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به عملیات قهرمانانه «طوفان الاقصی» گفت: طوفان الاقصی از این جهت نقطه عطف است که عده‌ای رزمنده در محاصره کامل در غزه بدون داشتن امکانات و ارتباط با بیرون بتوانند چنین اقدام نظامی بزرگی را طراحی و اجرا کنند و دشمنی را که توانمندی و هوشمندی اطلاعاتی جزو نقاط قوت او در تراز جهانی است، غافل‌گیر کنند؛ با امکانات بومی خود این عملیات را انجام دهند، هیبت و امنیت دفاعی رژیم اشغالگر را درهم بشکنند و امید صهیونیست‌ها به آینده را دچار آسیب اساسی کنند.

 

وی افزود: رزمندگان فلسطینی که پس از اجرای عملیات طوفان‌الاقصی با جنایت‌های وحشیانه صهیونیست‌ها علیه ملت مظلوم و مقتدر فلسطین در غزه مواجه شدند، همچنان به‌همراه مردم در برابر دشمن صهیونیست ایستادگی می‌کنند. مردم غزه ذره‌ای شکوه و ابراز نگرانی نمی‌کنند و اهداف خود را پیش می‌برند؛ اما در طرف مقابل، گلایه و مشکلات روانی میان صهیونیست‌ها بسیار زیاد است.

 

سرلشکر باقری با اشاره به مقاومت و ایستادگی قابل تمجید مردم غزه با وجود شهادت‌ها، آسیب‌های اساسی و محاصره، عنوان کرد: مردم فلسطین حرف‌شان این است که باید به حق خودشان که آزادی و حاکمیت‌شان است، برسند.

 

وی ادامه داد: این‌ حماسه‌ها و موفقیت‌ها را باید از برکات انقلاب اسلامی و آثار ناشی از اشاعه روح و فرهنگ دفاع مقدس که ثمره‌اش شکل‌گیری محور مقاومت در اقصی‌نقاط جهان است، دانست.

 

رئیس ستادکل نیرو‌های مسلح خاطرنشان کرد: نهال‌هایی که شهید حاج قاسم سلیمانی در منطقه غرس کرد، امروز به درختان تناوری تبدیل شده و میوه‌های ارزشمندی را ثمر داده است.

 

وی تصریح کرد: ملت مظلوم فلسطین با دست خالی مقابل صهیونیست‌ها ایستاده‌اند؛ صهیونیست‌هایی که اگر یک روز آمریکا حمایت‌های خود را از آن‌ها بردارد، قطعاً دچار فروپاشی خواهند شد و باقی نمی‌مانند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :