موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی رهبری

a/153981 :کد

سه‌شنبه ۱۹ دی

رونمایی نقاشی جدید حسن روح‌الامین از ریحانه شهید در حضور رهبری

  ﺳﻪشنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ — ۱۰:۲۳
تعداد بازدید : ۸۲   
 تحلیل ایران -رونمایی نقاشی جدید حسن روح‌الامین از ریحانه شهید در حضور رهبری

نقاشی جدید حسن روح‌الامین از ریحانه سلطانی‌نژاد کودکی که در حادثه تروریستی کرمان به شهادت رسید، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی در حضور مقام معظم رهبری در حسینیه امام خمینی (ره) نصب شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، نقاشی حسن روح الامین از ریحانه سلطانی‌نژاد دختر ۲ ساله‌ای که همراه با مادر و ۶ نفر دیگر از اعضای خانواده‌اش در حادثه تروریستی مسیر گلزار شهدای کرمان به شهادت رسید، امروز سه‌شنبه ۱۹ دی در جریان دیدار مردم قم با رهبر معظم انقلاب اسلامی در حضور رهبری رونمایی شد.

رونمایی نقاشی جدید حسن روح‌الامین از ریحانه شهید در حضور رهبری

این نقاشی «دختر دو ساله کاپشن صورتی با گوشواره قلبی» نام دارد و نقشی از شهادت این کودک ۲ ساله است.

حسن روح‌الامین پیش از این نیز که عموماً نسبت به حوادث بی‌تفاوت نبوده و دست به قلم می‌شود، نسبت به انتشار طرح‌های هوش مصنوعی از حادثه تروریستی کرمان واکنش نشان داد و انتقاد کرد. وی در صفحه شخصی خود نوشت:

«با سلام و عرض تسلیت

خیلی از شما عزیزان از بنده سوال کردید که آیا تصمیم برای کاری با موضوع شهدای مظلوم حادثه روز سیزدهم دی ماه گلزار شهدای کرمان ندارید؟

اول این‌که اگر موضوعی به ذهن حقیر آمد حتماً بدانید که در انجامش شب و روز از هم نمی‌شناسم.

دوم این‌که حجم محصولات بصری که با استفاده از هوش مصنوعی در فضای مجازی منتشر می‌شود و متأسفانه در برخی اوقات روی جلد روزنامه‌ها و مجلات قرار می‌گیرد، آن‌قدر زیاد است که برای ذهن مخاطب سیری کاذب ایجاد می‌کند و دیگر احتیاجی به کار هوش طبیعی نیست و این نکته را هم نباید غافل باشیم که وقتی داریم از واقعه‌ای به این تلخی و نزدیکی با گوشت و پوست و استخوان‌مان.»

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :