موضوعات ‌مرتبط: محیط زیست اب و هوا

a/154011 :کد

بارش برف

محورهای ۹ استان دارای بارش باران و برف

  چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ — ۱۲:۴۸
تعداد بازدید : ۱۴۰   
 تحلیل ایران -محورهای ۹ استان دارای بارش باران و برف

آزادراه قزوین-رشت، همچنین در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه دارای بارش برف و باران است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین – رشت (رفت و برگشت) است و آزادراه قزوین – رشت دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

همچنین آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها حاکی از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل ساسانی تا پل کلاک، ترافیک سنگین در آزادراه ساوه – تهران محدوده نسیم شهر و حدفاصل عوارضی تهران تا خروجی آزادراه و ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع است.

بر اساس این گزارش، بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان و زنجان، همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان شرقی، گیلان، مازندران و کرمانشاه، وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی وجود دارد.

پونل – خلخال محورهای مسدود غیر شریانی و سروآباد – پاوه، سی سخت – پادنا، گنجنامه – تویسرکان، وازکبلده محورهای دارای انسداد فصلی اعلام شدند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :