موضوعات ‌مرتبط: فناوری مشکلات اقتصادی

a/154044 :کد

اخراج کارکنان شرکت‌های فناوری آمریکا

ادامه اخراج کارکنان شرکت‌های فناوری آمریکا به‌علت مشکلات اقتصادی

  جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ — ۱۵:۱۸
تعداد بازدید : ۶۲   
 تحلیل ایران -ادامه اخراج کارکنان شرکت‌های فناوری آمریکا به‌علت مشکلات اقتصادی

بلومبرگ اعلام کرد توییچ به عنوان پلتفرم متعلق به آمازون به دلیل مشکلات اقتصادی قصد اخراج ۳۵درصد دیگر از کارکنان خود را دارد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از تک‌کرانچ، بلومبرگ گزارش داد که پلتفرم پخش زنده متعلق به آمازون 35 درصد از کارکنان خود یا تقریباً 500 کارمند را اخراج خواهد کرد و این کاهش را در اوایل هفته اعلام خواهد کرد.

 

توییچ سال گذشته به دلیل مشکلات اقتصادی صدها نفر را اخراج کرد. مدت کوتاهی پس از اینکه امت شیر، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل قدیمی توییچ، جای خود را را به دن کلنسی، مدیرعامل فعلی خود سپرد، این شرکت 400 کارمند را اخراج کرد. آمازون در اواخر سال گذشته با تعطیل کردن کانال Crown خود، برنامه‌نویسی توییچ تحت مدیریت آمازون، 180 شغل دیگر را تعدیل کرد و گروه Game Growth خود را که قرار بود به سازندگان بازی در بازاریابی کمک کند، تعطیل کرد.

 

توییچ همچنین به دلیل هزینه های شبکه بسیار گران اخیراً اعلام کرد که قصد دارد سرویس خود را در کره جنوبی تعطیل کند.

 

استفاده از این پلتفرم در زمان قرنطینه کرونا افزایش یافت، توییچ برای کسب سود در وضعیت نامناسب اقتصادی به دنبال کسب درآمد تبلیغاتی بوده که ظاهرا مثمر ثمر نبوده است. چندین مدیر اجرایی از جمله مدیر ارشد درآمد توییچ نیز در ماه دسامبر آن را ترک کردند.

 

توییچ برای پشتیبانی از محتوای پخش زنده در چنین مقیاس بزرگی با هزینه های عملیاتی گزافی روبرو است. کلنسی در یک پست وبلاگی در سال 2022، با استناد به نرخ‌های ویدئویی تعاملی وب سرویس آمازون، اظهار داشت که هر استریمر با حجم بالا در توییچ حدود 1000 دلار در ماه برای شرکت هزینه دارد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :