موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/154053 :کد

سرریز جمعیت تهران در ایوانکی

مشکل آبرسانی به گرمسار رفع شود

  جمعه ۲۲ دی ۱۴۰۲ — ۲۱:۵۰
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -مشکل آبرسانی به گرمسار رفع شود

نماینده ولی فقیه در استان سمنان بابیان اینکه ایوانکی به عنوان شهر سرریز جمعیت تهران شناخته شده است، گفت: می‌بایست مشکلات آبرسانی از تهران به ایوانکی رسیدگی و رفع شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی ظهر آدینه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان به میزبانی مصلای امام (ره) سمنان ضمن بیان اینکه ایوانکی گرمسار یک شهر صنعتی محسوب می‌شود، ابراز داشت: جمعیت بسیاری از تهران برای کار به نواحی صنعتی ایوانکی مراجعه و بر می‌گردند لذا برای اسکان این جمعیت می‌بایست مشکلات این شهر ابتدا حل شود.

 

وی ضمن بیان اینکه مهمترین مشکل زیر ساختی برای ایوانکی آبرسانی است، افزود: کم آبی و انتقال آب از تهران به گرمسار و ایوانکی باید توسط مسئولان مربوط پیگیری و حل شود.

 

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه شهرستان گرمسار به دلیل صنعتی بودن بخش زیادی از درآمدزایی و اقتصاد استان را تأمین می‌کند، ابراز داشت: استاندار سمنان در سفر به ایوانکی قول پیگیری مشکلات و رفع آنها را دادند که نشان می‌دهد برای حل معضلات در استان تلاش می‌شود.

مطیعی ضمن بیان اینکه علاوه بر مشکلات آبرسانی این شهر با چالش‌های بسیاری در حوزه‌های مختلف نیز مواجه است، تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات مهم مردم این منطقه به حوزه مسکن مربوط می‌شود که در شهر جدید ایوانکی محل اجرای طرح نهضت ملی مسکن باید معضلات مورد بررسی قرار گیرد.

 

وی افزود: عدم وجود ادارات و نمایندگی آنها در ایوانکی دیگر موضوع مهمی که انجام روند اداری را با مشکل مواجه کرده و همچنین موضوع درمان و آموزش نیز دیگر زیرساخت‌هایی که برای ساکن کردن جمعیت سرریز تهران نیاز است.

 

به گزارش خبرنگار مهر، شب لیله الرغائب، سالروز عملیات کربلای پنج، دیدار رهبر معظم انقلاب با مردم شریف قم، نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی در دادگاه لاهه از دیگر موضوعات مهمی بود که توسط نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :