موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی کودک

a/154162 :کد

بازگشت عمو پورنگ به تلویزیون

عمو پورنگ با یک سریال به قاب تلویزیون بازمی‌گردد

  ﺳﻪشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ — ۰۹:۰۰
تعداد بازدید : ۷۰   
 تحلیل ایران -عمو پورنگ با یک سریال به قاب تلویزیون بازمی‌گردد

شبکه کودک همزمان با ایام سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز اعیاد شعبانیه برنامه‌های تولیدی و تأمینی جدیدی را آماده پخش کرده است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، جدول پخش برنامه‌های شبکه کودک، پویا و نهال برای ایام جشن پیروزی انقلاب اسلامی و اعیاد شعبانیه اعلام شده که در آن نام داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) با نقش آفرینی در یک سریال ویژه کودکان به چشم می‌خورد. شبکه کودک همزمان با 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز اعیاد شعبانیه برنامه‌های تولیدی و تأمینی جدیدی را آماده پخش کرده است.

بازگشت عمو پورنگ با یک سریال 

مجموعه نمایشی «بالش‌ها» از سریال‌هایی است که قهرمان آن مجری محبوب برنامه کودک است و شبکه نهال قصد دارد بخشی از جدول پخش ایام پیش روی خود را به نمایش این سریال اختصاص دهد. عمو‌پورنگ در این سریال، به سرزمین رویاهای کودکان و بالش‌هایی می‌رود که مدتی است موجب خواب‌های پریشان بچه‌ها شده‌اند او می‌کوشد علت این مشکل را پیدا کند و در این مسیر با ماجراهای مرموزی مواجه می‌شود. 

آغاز فصل جدید «سر سفره خدا» از ماه شعبان

«مسابقه آفتاب مهتاب»، اولین مسابقه ویژه خردسالان است که با هدف تشویق آنها به تحرک و نشاط تولید شده است. فصل جدید برنامه «سر سفره خدا» امسال زودتر از آغاز ماه مبارک رمضان و همزمان با جشن‌های اعیاد شعبانیه روی آنتن می‌رود. احسان و آقای مدرس، شخصیت‌های اصلی این برنامه ماجراهای طنز خانه خان عمو را در کنار بچه‌های محل رقم می‌زنند.  

روایت پیشرفت‌ها در «برپا»

فصل جدید مجموعه نمایشی «برپا»، نیز بچه‌های ایران را با پیشرفت‌های مهم کشور آشنا می‌کند. بخش جدید این برنامه به انتخابات دانش آموزی در مدرسه «برپا» می‌پردازد. 

یک «مدرسه مهارتی» برای کودکان

برنامه «مدرسه مهارتی» یک مدرسه متفاوت در میان جنگلی سرسبز با حیوانات عروسکی است که در آن بچه‌ها به جای درس، مهارت‌های زندگی را می‌آموزند.

«قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب»

یکی دیگر از برنامه‌های جذاب شبکه نهال در این ایام آشنایی با استاد آذر یزدی است و بچه‌ها با تماشای داستان‌هایی از کتاب «قصه‌های خوب برای بچه‌های خوب» که به تصویر در آمده است، با هنر این نویسنده شهیر آشنا می‌شوند. 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :