موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی حج و زیارت

a/154172 :کد

تأثیر لغو مداوم پروازها

قیمت فیش عمره نصف شد

  ﺳﻪشنبه ۲۶ دی ۱۴۰۲ — ۱۲:۲۸
تعداد بازدید : ۶۲   
 تحلیل ایران -قیمت فیش عمره نصف شد

در حالی که بسیاری منتظر فروش فیش عمره با قیمت‌‌های بالاتر پس از برقراری این سفر معنوی بودند، یکی از مدیران دفاتر زیارتی می‌گوید که «بازار خرید فیش عمره از رونق افتاده است.»

به گزارش تحلیل ایران کسی فیش عمره نمی‌خَرد و حتی زائرانی که برای تشرف به سرزمین وحی اعلام آمادگی‌ کرده بودند، به فکر فروش فیش خود افتادند.

 

فیش عمره که در روزهای گذشته تا بیش از ۴۵ میلیون تومان واگذار می‌شد، به حدود ۲۵ میلیون تومان رسیده است. یکی از مدیران دفاتر زیارتی حسین حاتمی می‌گوید که «بازار خرید فیش عمره از رونق افتاده است.» این در حالی است که قبل از لغو اعزام‌ها بسیاری منتظر بودند تا با ازسرگیری این سفرها، فیش خود را گران‌تر هم واگذار کنند.

 

از سال ۹۰ تاکنون فیش عمره به صورت رسمی عرضه نشده است. با توجه به اینکه شرط تشرف به عمره داشتن فیش دارای اولویت است، بازار خرید و فروش فیش عمره پس از برقراری رابطه با عربستان داغ شد. اما اکنون که عربستان و ایران زمان دقیقی برای ازسرگیری عمره اعلام نکرده‌اند، دیگر بیشتر دارندگان فیش عمره «فروشنده» شده‌اند؛ تا جایی که حتی برخی از زائران‌ می‌گویند که «دیگر با این وضع و قیمت عمره نمی‌رویم.»

 

خرید فیش عمره به منزله اعزام نیست و زائران باید هزینه سفر را هم به طور جداگانه بپردازند که این رقم بالغ بر ۴۴ میلیون تومان است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :