موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی آموزش و پرورش

a/154206 :کد

سرپرست آموزش و پرورش گرمسار خبر داد:

برگزاری کارگاه طرح شهاب در مدارس گرمسار

  چهارشنبه ۲۷ دی ۱۴۰۲ — ۱۳:۵۳
تعداد بازدید : ۸۰   
 تحلیل ایران -برگزاری کارگاه طرح شهاب در مدارس گرمسار

کارگاه طرح شهاب در مدارس شهرستان گرمسار برگزار شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از آموزش و پرورش ،سرپرست آموزش و پرورش گرمسار از برگزاری کارگاه طرح شهاب در مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: شهاب مهم‌ترین طرح ملی آموزش و پرورش برای شناسایی هوش، استعداد برتر و هدایت دانش‌آموزان است.

وی اظهار داشت: به‌منظور اجرای موفق این طرح، آموزگار با استفاده از روش‌های فعال تدریس و ارائه پروژه‌های علمی در کلاس درس، استعدادها را شناسایی می‌کند.

نگاه‌ آموزش و پرورش علاوه بر آموزش همگانی، نخبه‌پروری است

میرزایی با اشاره به اهداف طرح شهاب مبنی بر شناسایی و هدایت استعدادهای لازم و رسیدن به شکوفایی، افزود: معلمان آموزش‌دیده در دوره ابتدایی با شناسایی استعدادهای برتر از بین دانش‌آموزان خود اجرای این طرح را برعهده خواهند داشت.

وی یادآور شد: هر جایی سخن از نخبه به میان آید بی‌شک آموزش و پرورش نقش اصلی را در این زمینه دارد؛ چراکه یکی از نگاه‌های آموزش و پرورش علاوه بر آموزش همگانی، نخبه‌پروری است.

میرزایی در بخش دیگری از سخنانش به موفقیت‌ها و دستاوردهای دانش‌آموزان و معلمان در سطح استان و کشور، اشاره و تاکید کرد: تعاملِ هرچه بیش‌تر معلمان و دانش‌أموزان، رکن اصلی شکوفایی استعدادهای دانش‌آموزی است.

سرپرست آموزش و پرورش گرمسار در پایان تصریح کرد: اگر این طرح، درست و دقیق، اجرا و زیرساخت‌های لازم برای آن فراهم شود و معلمان در این راستا آموزش ببینند به مقصد مطلوبی دست خواهیم یافت.

گفتی است، در بازدید از این کارگاه‌، حامد رنجبر سرپرست معاونت پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع، زینب‌السادات موسوی عامل ذی‌حساب، شیرین علی‌بیگی سرگروه آموزشی، زینب اقبالی و محمد عاشوری راهبران آموزشی و تربیتی نیز حضور داشتند.

برگزاری کارگاه طرح شهاب در مدارس گرمسار
 
برگزاری کارگاه طرح شهاب در مدارس گرمسار
 
 
                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :