موضوعات ‌مرتبط: فناوری فیبر نوری

a/154224 :کد

با دسترس‌پذیری و فراگیری تکنولوژی فیبرنوری

شکاف دیجیتال از بین خواهد رفت

  پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ — ۰۰:۲۱
تعداد بازدید : ۱۰۱   
 تحلیل ایران -شکاف دیجیتال از بین خواهد رفت

با هدف بررسی زیرساخت‌های مخابراتی و ارتباطی شهر گرمسار، مهندس مجید دارایی، مدیر مخابرات منطقه سمنان با محسن تلیاری، شهردار گرمسار دیدار کرد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از خبر آنلاین ،در این دیدار مهندس دارایی به مزایای طرح نجما اشاره کرد و گفت: نجما یا نهضت جهادی توسعه فیبرنوری شرکت مخابرات ایران، استفاده حداکثری از همه‌ی توان و امکانات در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارتباطی و پشتیبانی مناسب جهت افزایش سرعت و پهنای باند شبکه ارتباطی و در نتیجه جلب رضایت مشتریان است.

وی همچنین در ادامه گفت: با دسترسی مردم به شبکه ارتباطی امن و پایدار فیبرنوری و فراگیری این تکنولوژی، شکاف دیجیتال از بین خواهد رفت.

وی هدف مخابرات منطقه سمنان را برابری در استفاده از خدمات و امکانات مخابراتی مناسب برای همه همشهریان دانست و تحقق این مهم را در گرو همکاری و تعامل با شهرداری و دستگاه‌های ذیربط در اجرای هرچه بهتر و سریع‌تر طرح نجما عنوان کرد.

در ادامه شهردار گرمسار از تلاش‌های مخابرات منطقه سمنان تشکر کرد و گفت: تعامل و همکاری‌های دوجانبه شهرداری و مخابرات موجب توسعه شبکه مخابرات و فیبرنوری با سرعت بالاتر می‌شود.

همچنین در این جلسه درخصوص مجوزهای طرح برگردان نجما برای کافوهای ۶ و ۸ مهر و سایت BTS بلوار شهید بهشتی گرمسار بحث و تبادل نظر شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :