موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/154228 :کد

سرلشکر سلامی:

قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

  پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ — ۰۶:۳۶
تعداد بازدید : ۶۸   
 تحلیل ایران -قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه "خواب‌های پریشان دشمن را باطل کرده‌ایم"، گفت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است.

به گزارش تحلیل ایران، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی ‌در آیین اهدای 1313 سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بندرعباس با بیان اینکه تا زمانی که مردم کشور ما مملو از فداکاری، اتحاد و ایثار باشند، آسیب جدی متوجه جمهوری اسلامی ایران نخواهد بود، اظهار داشت: قدرت حقیقی سپاه متصل به مردم است و در همین راستا مردم ولایتمدارمان همواره در مسیر ولایت بوده‌اند.

 

بیشتر بخوانید

سرلشکر سلامی: رخسار و سیمای نوینی از قدرت مدرن‌‌ دریایی سپاه نمایان شد/ برای شکست ‌دشمن‌ قدرت‌سازی می‌کنیم

 

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و ایران در خیالاتشان به‌دنبال این هستند که ایران را به یک کشور عقب‌مانده در بحران‌ها تبدیل کنند، افزود‌: ‌ملت ایران با تکیه بر اسلام و قرآن و منویات مقام معظم رهبری توانسته‌اند معادلات دشمنان را نقش‌بر‌آب و خواب‌های پریشان دشمن را باطل کنند.

 

فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: کمک به مستضعفان از اولویت‌های سپاه پاسداران انقلاب است.

 

وی در ادامه با اشاره به اینکه ایرانیان با آیین مهربانی و عطوفت گره خورده‌اند تصریح کرد: انفاق جلوه‌ای از تقواست، ما در مجموعه سپاه هم با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری موطف هستیم در مسئله معیشت نیازمندان گام برداریم و این یک اولویت برای سپاه است.

 

سردار سلامی گفت: 1313 سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگان اهدا شد و کارهای دیگری در حوزه محرومیت‌زدایی و آبرسانی نیز در حال انجام است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :