موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154260 :کد

الجزیره:

در نزدیکی یمن یک کشتی آمریکایی دیگر مورد حمله قرار گرفت

  جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ — ۰۸:۱۶
تعداد بازدید : ۷۳   
 تحلیل ایران -در نزدیکی یمن یک کشتی آمریکایی دیگر مورد حمله قرار گرفت

نیروهای یمنی یک کشتی آمریکایی را در نزدیکی سواحل یمن هدف قرار دادند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، یک منبع نظامی یمن به تلویزیون الجزیره گفته است که نیروهای یمنی یک کشتی آمریکایی را در نزدیکی سواحل یمن هدف قرار دادند.

اداره عملیات تجارت دریایی انگلیس نیز اعلام کرد که گزارشی از یک حادثه در ۸۵ مایلی جنوب شرقی شهر الشحر یمن دریافت کردیم.

ساعاتی پیش نیز آژانس امنیت دریایی انگلیس اعلام کرده بود که نفتکش آمریکایی با پرچم جزایر مارشال گزارش می‌دهد که ۴ پهپاد در حال نزدیک شدن به آن در جنوب شرقی مکلا در یمن هستند و به نظر می‌رسد حادثه رخ داده به این گزارش مرتبط باشد.

روز پنجشنبه هم «سیدعبدالملک بدرالدین الحوثی»، رهبر انصارالله یمن، ضمن تأکید بر دفاع مشروع مقاومت فلسطین علیه رژیم صهیونیستی تأکید کرده بود از این پس کشتی‌های آمریکا و انگلیس هم در تیررس موشک‌ها و پهپادهای یمنی قرار دارند.

به گفته رهبر انصارالله «آمریکا دارای تاریخ جنایتکاری سیاه در قبال ملت‌های مختلف جهان است. آمریکایی‌ها به دلیل ارائه هرگونه حمایت نظامی، نظارت، اطلاعات، پول و حمایت سیاسی از رژیم صهیونیستی در جنایت علیه فلسطینیان شریک هستند.»

وی دراین‌باره افزود: آمریکا برایش مهم نیست بخاطر حمایت آشکار از اسرائیل وجهه‌اش در دنیا تخریب شود.حقوق بشر و کودکان و زنان وقتی طرف اسرائیل باشد، به کلی کنار گذاشته می‌شود. نامزدهای انتخاباتی در آمریکا بر سر اینکه چه کسی بیشتر از اسرائیل حمایت می‌کند، با هم رقابت می‌کنند.آمریکا حاضر است هر آنچه لابی صهیونیسم می‌خواهد انجام دهد. بایدن خود را صهیونیست می‌خواند و بلینکن می‌گوید بعنوان یک یهودی به اسرائیل رفته است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :