موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سپاه

a/154285 :کد

اقدامات سپاه هشدای برای دشمن

اقدامات سپاه هشداری بود به تمام دشمنانی که طمع به خاک ایران دارند

  جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ — ۱۸:۱۹
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -اقدامات سپاه هشداری بود به تمام دشمنانی که طمع به خاک ایران دارند

آیت الله صدیقی گفت: سپاه بازوی مردم است و حرکت سپاه هشداری بود به همه بدخواهان ایران و کسانی که چشم طمع به خاک ما دوخته‌اند.

به گزارش تحلیل ایران ،آیت الله کاظم صدیقی خطیب نماز جمعه تهران در سخنانی در خطبه اول خود اظهار کرد: جمله‌ای که شهید عزت ساز ما سردار سلیمانی گفتند تا کسی شهید نباشد شهید نمی‌شود، معنایش این است که شهید که به مقام شهود می‌رسد، شهید که نظر به وجه الله می‌کند، شهید که رنگ خدا می‌گیرد، کسانی که در زندگی الهی نفس می‌کشند، الهی کار می‌کنند و آدم وقتی کار آن‌ها را می‌بیند می‌گوید این کار و این نفس، کار خدا است.

 

وی افزود: به همین خاطر انسان آن معیت با پیامبران و امامان بعد از مرگش را وقتی خواهد یافت که قبل از مرگ این را تجربه کند. راهی که پیغمبر رفته را باید الگوی خودش قرار دهید و به طرف قله راهی شوید و خود را آماده کنید تا به قله کمالات انسانی و خصایص بندگی برسید.

 

دیقی در ادامه گفت: اعتکاف فرصتی استثنایی است و خاصیت چندین عبادت خاص را برای اهل مراقبه دارد. اعتکاف را از حالا باید آماده شد وباید جان را پاک کرد تا به آن محل نورانی مقدس همراه همه افراد گرد هم بیاییم. دلسوخته‌ها و دلپاک‌ها در این مدت زمان اعتکاف توشه‌های بزرگی برای آخرت خود کسب می‌کنند.

 

وی درباره موضوع فلسطین گفت: طی این بیش از ۱۰۰ رووزی که رژیم وحشی و بی وجدان صهیونیست‌ها خود را به دنیا نشان داد و نفرت جهانی را برای خود ذخیره کردآن‌ها با بمب‌ها خانه‌ها را ویران کردند و کودکان و زنان هم رحم نکردند و به بیمارستان و‌ها تهاجم کردند. خبرگاران را کشتند وبه تمام قوانین بین المللی پشت پا زدند. اما به سه هدف خود یعنی نابودی حماس و ترک غزه توسط مردم و آزادی گروگان‌های خود نرسیدند.

 

وی افزود : آن‌ها اکنون می‌گویند قصد ما شناسایی تونل‌ها وفرماندهان حماس است و آن‌ها به هیچ یک از اهداف خود نرسیده اند و تا ابد هم نمی‌رسند و به امید خدا دست انتقام الهی را توسط همین افرادی که به خاک و خون کشیده اند صهیونیست‌ها به زودی خواهند چشید.

 

وی درباره مسئله انتخابات گفت: رهبر معظم انقلاب در جمع ائمه جمعه مطالب راهبردی و سازنده و به موقع ی بیان فرمودند که درسی برای ما بود و اهمیت نماز جمعه و جایگاه آن را مطرح کردند که باید با چه زبانی و به چه نوعی با مردم صحبت کنیم. نماز جمعه از ظرفیت‌هایی است که خدا خاسته تا با آن مردم خود را نشان دهند. 

 

خطیب نماز تهران اظهار کرد: درسفارشات رهبری بر ائمه‌های نماز جمعه آن بود که مردم بسیار خوب و مومن هستند و وقتی کسانی از نظر ظاهری شرایط درستی ندارند، اما آن‌ها دلشان با خدا است. هر موقع وفاداری و آمادگی برای حضور در میدان‌های کوناکون و دفاع از کشورمان و مقابله با انواع تهاجم‌ها باشد مردم ما در مقابله با همه این‌ها ویژگی دارند؛ لذا مردمی که امتحان خود را هر ساله پای صندوق‌های رای پس داده اند. هیچ گاه مشارکت را فراموش نمی کنند .

 

وی گفت: دشمنان بدانند و این مردم امتحان خود را پس دادند و انقلاب با این مردم خداجوی ولایت محور شکل گرفته و این مردم برای انتخابات هم بهتر از گذشته در انتخابات مایه افتخار نظام خود خواهند شد.

 

وی افزود: هفته گذشته سپاه همیشه بیدار ما در مقابل ترور‌هایی که در این مدت انجام شد و حرکت‌های کور داعش و اسرائیل قاصب اقدام به ترور‌هایی که انجام داد سپاه انتقام خود را با فرستادن موشک‌ها همزمان در ۲ منطقه مختلف مواضع تروریست‌ها را و صهیونیست‌ها و مزدوران را با موشک مورد هدف قرار داد و در این حمله قهرمانانه و بسیار دقیق برگ زرینی بر اوراق طلایی دوران حیات سپاه و نیرو‌های مسلح اضافه کرد.  

 

وی در انتها گفت: ۲ نکته را باید عنوان کرد، سپاه اهداف خود را در ۲ کشور و همزمان مورد هدف قرار داد. موشکی که استفاده شد می‌شد از کرمانشاه و نزدیک‌تر استفاده کرد، اما از خوزستان این حمله صورت گرفت تا صهیونیست‌های شکست خورده هشدار‌های لازم را بگیرند که موشک‌های ما در حدی هست که اراده کنیم می‌توانیم اقدام کنیم و اسرائیل قاصب به خود جرئت ادامه اقدامات تروریستی خود را ندهد تا این حبوان خطرناک دیگر جرئت نکاه به ما را نداشته باشد.

 

صدیقی گفت: سپاه بازوی مردم است و حرکت سپاه هشداری بود به همه بدخواهان و کسانی که طمع به شهید کردن مردم ما دوخته اند باید بفهمند که اگر از این جنایت‌ها مرتکب شدند جای امنی در این جهان در هیچ نقطه‌ای برای آن‌ها نیست.

                               

اعتکاف     سپاه     حماس     توطئه دشمن        


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :