موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی فضای مجازی

a/154289 :کد

توصیه عجیب انجمن تجارت الکترونیک

توصیه عجیب انجمن تجارت الکترونیک به بازگشایی سایت‌های مستهجن و همجن

  جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ — ۲۰:۳۲
تعداد بازدید : ۶۰   
 تحلیل ایران -توصیه عجیب انجمن تجارت الکترونیک به بازگشایی سایت‌های مستهجن و همجن

انجمن تجارت الکترونیک تهران در گزارش اخیری که به نقد وضعیت اینترنت در ایران پرداخته، در اقدام عجیبی خواستار بازگشایی برخی سایت‌های پورن و همجنس بازی در کشور شده است.

به گزارش تحلیل ایران، اینترنت به عنوان یک ابزار حیاتی در زندگی امروزی، در توسعه اقتصادی، ارتباطات، و فرهنگ جهانی نقش بسیار مهمی ایفا می‌کند. با این حال، وضعیت اینترنت در ایران نیز با چالش‌ها و موانعی مواجه است که نیازمند توجه جدی و بهبود است.

 

انجمن تجارت الکترونیک که ادعا دارد سازمانی است که به ترویج و توسعه تجارت الکترونیک می‌پردازد، اخیرا گزارشی از وضعیت اینترنت در کشور منتشر کرده که به زعم برخی کارشناسان این حوزه از جمله رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، علیرغم، محتوای داخل متن، تیترهایی انتخاب کرده که عموما سیاه نمایی، سیاسی و بعضا خلاف واقع است

با بررسی بیشتر، در بخش‌هایی از این گزارش موارد حساب نشده و ضدونقیض عجیبی به چشم می‌خورد.

نکته قابل توجه در این گزارش این است که انجمن تجارت الکترونیک در کنار نقد وضعیت اینترنت کشور با آماده کردن لیستی از سایت‌های متفاوت، خواستار جدی رفع فیلتر آنها شده است که توجه به برخی از این سایت‌های درخواستی جالب به نظر می‌رسد.

در بخشی از این گزارش، در پیوست شماره 1، مطلبی با عنوان "سنجش اختلال در این گزارش" آمده است که موارد عجیبی در آن دیده می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :