موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی اموزش

a/154296 :کد

بورسیه شدن ۱۵ نفری دانشگاه گرمسار

بورسیه ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار

  جمعه ۲۹ دی ۱۴۰۲ — ۲۳:۰۵
تعداد بازدید : ۶۰   
 تحلیل ایران -بورسیه ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری دانشگاه گرمسار

رئیس دانشگاه گرمسار از برنامه این دانشگاه برای پذیرش ۱۵ نفر از دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی خبر داد و گفت: متقاضیان باید از رساله دکتری خود دفاع کرده باشند.

 مجتبی حسینی‌فر  با اشاره به برنامه دانشگاه گرمسار برای جذب دانشجویان سال آخر دکتری به عنوان هیات علمی، گفت: به منظور تامین بخشی از اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه گرمسار اقدام به جذب این دانشجویان در این دانشگاه می کنیم.

 

وی در ادامه تصریح کرد: ثبت نام متقاضیان فوق از طریق سامانه سازمان دانشجویان صورت میگیرد و دانشجویان از مراجعه به دانشگاه خودداری کنند.

 

رئیس دانشگاه گرمسار تاکید کرد: متقاضیان جذب هیات علمی در این دانشگاه باید از عنوان رساله دکتری دفاع کرده و سال آخر دکتری باشند.

 

وی همچنین ظرفیت پذیرش دانشجویان سال اخر دکتری در دانشگاه گرمسار را ۱۵ نفر اعلام کرد و گفت: بورس دکتری در رشته های مهندسی کامپیوتر، مهندسی نفت، عمران، صنایع انرژی، مهندسی پزشکی، پلیمر، مهندسی شهرسازی و معماری صورت می گیرد.

 

به تحلیل ایران، بیش از این سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اعلام کرد؛ جهت تأمین هیأت علمی دانشگاه ها و مؤسسات پژوهشی از جمله دانشگاه فرهنگیان اقدام به بورسیه نمودن متقاضیان واجد شرایط در طول باقی مانده دوره تحصیلی دکتری دانشجویان داخل و خارج از کشور می کند.

 

این سازمان اعلام کرد در نظر دارد براساس «آیین نامه جامع اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان ایرانی» و با توجه به مصوبه شورای مرکزی بورس جهت تامین اعضای هیات علمی مورد نیاز دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فنی و حرفه ای و دانشگاه بزرگمهر قائنات در رشته گرایش های مورد نیاز در فایل پیوست از بین دانشجویان دکتری خارج از کشور و دانشجویان دکتری داخل کشور که پیشنهاده خود را دفاع کرده اند، بورس اعطاء کند.

 

داوطلبان واجد شرایط می توانند حداکثر تا تاریخ ۳۰ بهمن ماه جاری با مراجعه به آدرس https://sib.saorg.ir سامانه یکپارچه بورس سازمان امور دانشجویان، گزینه سبد جامع بورس تحصیلی، بورس سال آخر نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

تکنولوژی آموزشی، سنجش و اندازه گیری، سنجش و اندازه گیری روان سنجی، تربیت اسلامی، رشته و گرایش های حوزوی و دانشگاهی، علوم انسانی مرتبط با تعلیم و تربیت اسلامی، آموزش علوم اجتماعی، جامعه شناسی، جامعه شناسی آموزش و پرورش، فرهنگ و ارتباطات، مبانی نظری اسلام، تاریخ و تمدن اسلامی، هنر اولویت با حیطه های نقاشی، گرافیک، صنایع دستی و هنرهای تجسمی از جمله محورهایی است که دانشجویان می توانند بورسیه هیات علمی دانشگاه فرهنگیان شوند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :