a/154332 :کد

فرمانده سپاه گرمسار:

امربه‌معروف وظیفه همگانی است مسئولان دستگاه‌های اجرایی پای‌کارباشند

  شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۲ — ۱۵:۵۶
تعداد بازدید : ۸۱   
 تحلیل ایران -امربه‌معروف وظیفه همگانی است مسئولان دستگاه‌های اجرایی پای‌کارباشند

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار با تأکید بر اینکه امربه‌معروف وظیفه همگانی است، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای امربه‌معروف و رفع مسائل اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پای‌کار باشند.

به گزارش  تحلیل ایران به نقل از بسیج، ایرج گلینی در همایش سفیران مهر و هدایت اظهار داشت: آسیب‌های اجتماعی زیادی در سطح جامعه وجود دارد که آمران به معروف باید در این راستا پرقدرت وارد شوند و برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خود را تقویت بخشند.

وی با تأکید بر اینکه امربه‌معروف وظیفه همگانی است، گفت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی برای امربه‌معروف و رفع مسائل اجتماعی در حوزه عفاف و حجاب پای‌کار باشند و بار مسئولیتی خود را بر دوش بسیج و نیروی انتظامی نگذارند.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار بابیان اینکه ورود سایر دستگاه‌های اجرایی ازجمله سازمان تبلیغات، اداره فرهنگ و ارشاد و غیره برای اجرای برنامه‌های فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب ضروری است، تصریح کرد: دشمن از اغتشاشات سال گذشته در حال تلاش است تا دودستگی و تفرقه در سطح جامعه ایجاد کند و این روند را تا کاهش مشارکت در انتخابات پیش می‌برد.

وی گفت: سفیران مهر و هدایت باید در رابطه با مشارکت حداکثری در انتخابات نیز در بین عموم مردم گفتمان سازی کنند و شرکت در انتخابات را به‌مثابه انجام یک فریضه الهی دانسته و آحاد مردم را برای انجام آن تشویق و ترغیب کنید.

 
                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :