موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی سبک زندگی

a/154365 :کد

در سوئیس

هزار دلار هزینه تور خودکشی در سوییس

  یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۶:۱۹
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -هزار دلار هزینه تور خودکشی در سوییس

کشور سوییس به عنوان «بهترین کشور دنیا برای زندگی» انتخاب شده اما آمارها می‌گوید «نرخ خودکشی» در این کشور از افغانستان و سوریه هم بیشتر بوده و به تازگی یک «ماشین» برای خودکشی اختراع کرده است.

به گزارش تحلیل ایران با فشار دادن یک دکمه «ماشین خودکشی» را روشن می‌کنید، گاز نیتروژن شما را گیج می‌کند و به کمای عمیق فرو می‌روید و فقط«پس از 30 ثانیه از دنیا می‌روید». ماشین خودکشی به نام سارکو با این روش قرار است به زودی در اختیار افرادی قرار داده شود که قصد خودکشی در کشور «سوییس» را دارند..

 

کشور سوییس در حالی «بالاترین رتبه خودکشی برنامه ریزی شده» یا اتانازی را در دنیا دارد که بر اساس تحلیل مجله خبری- تحلیلی U.S. News & World Report و براساس شاخص‌های صلح و رفاه «بهترین کشور دنیا برای زندگی» معرفی شده است.

 

در سوییس بنگاه‌ها و مراکز مشاوره‌ خودکشی با برنامه وجود دارد که به متقاضیان پیشنهاد می‌دهد که چطور و کجا خودشان را بکشند. پیرزنان و پیرمردان، افراد دارای بیماری‌ صعب الاعلاج و معلولیت یا افرادی که دچار بیماری‌های روحی و پوچ گرایی در زندگی هستند و دیگر نمی‌خواهند زنده بمانند به سوییس می‌آیند تا به زندگی‌شان پایان دهند. سوییس را به عنوان «قطب گردشگری خودکشی» در دنیا می‌شناسند و «دستیار و مشاور خودکشی» یکی از مشاغل پردرآمد در این کشور است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :