موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/154401 :کد

در نقل و انتقالات استقلال

ماجرای جذب ۵ بازیکن خارج از ۲ لیست سرمربی استقلال چیست؟

  یکشنبه ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۹:۱۸
تعداد بازدید : ۶۶   
 تحلیل ایران -ماجرای جذب ۵ بازیکن خارج از ۲ لیست سرمربی استقلال چیست؟

برخی اسامی تایید شده درحالی در سبد خرید استقلال قرار دارند که نام آن‌ها در ۲ لیست ارائه شده توسط سرمربی وجود نداشت.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، پس از پایان مسابقات نیم فصل اول لیگ برتر، 2 لیست نقل و انتقالاتی استقلال بر اساس درخواست سرمربی این تیم از مدیران باشگاه منتشر شد و اسامی موجود در این 2 لیست، واکنش‌های مختلفی را بین اهالی فوتبال درپی داشت.

 

هرچند با چند گزینه موجود در این 2 لیست مذاکراتی صورت گرفت و حتی برخی از آن‌ها مانند امیرحسین حسین زاده نیز رنگ و بوی جدی گرفت، با اینحال طی روزهای اخیر اسامی مطرح می‌شوند که در این 2 لیست وجود نداشتند اما به نظر می‌رسد تلاش‌هایی جدی برای جذب آن‌ها آغاز شده است.

 

پس از محمدحسین اسلامی که باشگاه ذوب آهن درخواست رسمی استقلال درمورد جذب این بازیکن را تایید می‌کند، محمد رجائیان مدیرعامل باشگاه آلومینیوم نیز تمایل آبی‌ها برای جذب 2 بازیکن این تیم یعنی مهدی لیموچی و محمد مهدی لطفی را تایید کرد.

 

علاوه بر این 3 بازیکن، اخباری جدی پیرامون فرشید باقری و فرشید اسماعیلی وجود دارد. بازیکنانی که ظاهرا به باشگاه‌های خود اعلام کرده‌اند قصد رفتن به استقلال را دارند و حتی اسماعیلی به همین خاطر همراه نساجی به اردوی ترکیه نرفته است! 

 

به این ترتیب این سوال مطرح می‌شود که این 5 بازیکن چگونه خارج از 2 لیست جواد نکونام، در رادار استقلال قرار گرفته‌اند؟ این درحالیست که باشگاه استقلال مدعی است به جز اسلامی ذوب آهن، برای جذب بازیکنان دیگر مذاکره‌ای نداشته است.

 

سوال مهمتر اینکه؛ چه کسی یا چه کسانی از طرف استقلال با این بازیکنان صحبت کرده‌اند و قول پوشیدن پیراهن آبی در نیم فصل دوم را داده‌اند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :