موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154478 :کد

رسانه صهیونیستی: چند نظامی در غزه کشته شد

رسانه صهیونیستی: ۵۰ نظامی اسرائیلی در غزه کشته شدند

  ﺳﻪشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۷:۳۰
تعداد بازدید : ۵۹   
 تحلیل ایران -رسانه صهیونیستی: ۵۰ نظامی اسرائیلی در غزه کشته شدند

تهران- تحلیل ایران - کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی گزارش داد، طی روز دوشنبه ۵۰ نظامی این رژیم در غزه کشته شدند

به گزارش تحلیل ایران بامداد سه شنبه  سما فلسطین، کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که ما با یک فاجعه بزرگ مواجه هستیم و تعداد کشته‌ها در نبردهای روز دوشنبه در نوار غزه بیش از ۵۰ نفر است.

 

پیشتر شبکه العربیه به نقل از منابعش در غزه گزارش داده بود، ۲۲ نظامی صهیونیست طی روز دوشنبه در خان یونس واقع در جنوب غزه کشته شدند.

 

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی بامداد سه‌شنبه مدعی شد که از زمان آغاز تهاجم زمینی به نوار غزه، ۲۰۰ نظامی این رژیم به هلاکت رسیده‌اند.

 

در همین رابطه کانال ۱۴ رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که روز دوشنبه اگر سخت‌ترین روز نبرد در نوار غزه نبوده باشد، قطعا یکی از سخت‌ترین روزها بوده است.

 

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات غافلگیرکننده‌ای با نام «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ برابر با ۲۴ نوامبر ۲۰۲۳، میان اسرائیل و حماس آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

 

این وقفه در جنگ، ۷ روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر برابر با اول دسامبر ۲۰۲۳، آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت. این رژیم برای تلافی حملات غافلگیرکننده‌ «طوفان الاقصی» و جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، تمام گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :