موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی شبکه تلویزیونی

a/154501 :کد

قصه جدید بچه محل از شبکه ۲ سیما

شبکه ۲ و قصه تکراری بازپخش‌ها این‌بار «بچه‌ محل»؛ تکراری شدن برنامه

  ﺳﻪشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۸:۱۴
تعداد بازدید : ۴۷   
 تحلیل ایران -شبکه ۲ و قصه تکراری بازپخش‌ها این‌بار «بچه‌ محل»؛ تکراری شدن برنامه

در حالی که چندین نسل با برنامه‌های عموپورنگ خاطره دارند و یکی از شخصیت‌های مؤثر تلویزیون است، تنها بازپخش آثارش از تلویزیون پخش می‌شود.

 

خبرگزاری تحلیل ایران ـ‌ گروه رادیو و تلویزیون: «تلویزیون همه برنامه‌هاش تکراری شده،‌ 10 دفعه هرکدومو دیدیم.» اینها جملاتی است که شاید هر کدام از مخاطبین صدا و سیما آن را گفته و بی‌خیال تماشای تلویزیون شده‌اند.

 

حال در حالی که داریوش فرضیایی یا همان عموپورنگ خودمان مدت‌ها است برنامه جدیدی نساخته و تلویزیون از ظرفیت آن استفاده نکرده است و در شرایطی که کارهای قبلی او کار چند مجموعه نمایشی و کودک را می‌کند، شبکه دو خبر از بازپخش مجموعه «بچه محل» از پنجشنبه 5 بهمن همزمان با میلاد امام علی(ع) را اعلام کرد.

 

در شرایطی که نظرسنجی‌ها خبر از کاهش مخاطب بعد از بازپخش یک برنامه را می‌دهند،‌ «بچه محل» مجددا پخش شده و البته احتمالا تماشاگر خوبی هم خواهد داشت.

 

پیش از این اعلام شده بود که مجموعه نمایشی «بالش‌ها» که برای شبکه نمایش خانگی ساخته شده بود نیز از شبکه پویا پخش می‌شود. همچنین باید گفت که مطابق با اخبار اعلامی تلویزیون 143 سریال تلویزیونی و 10 فیلم سینمایی در مرحله اولیه تولید که شبکه دو سهمی از آن ندارد.

 

«بچه محل» برای اولین بار در اردیبهشت‌ماه سال 1399 از شبکه دوم سیما پخش شد.

 

 داریوش فرضیایی، کمند امیر سلیمانی، نعیمه نظام دوست، نادر سلیمانی، رامین ناصر نصیر، فرهاد بشارتی، آرش میراحمدی، امیر سهیلی، ابراهیم شفیعی، سوسن پرور، ایمان صفا و امیرمحمد متقیان، با هنرمندی سروش جمشیدی از جمله هنرمندان فصل سوم این مجموعه هستند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :