موضوعات ‌مرتبط: سیاسی مجلس

a/154516 :کد

رئیس مجلس؛

موضوع افزایش تعرفه اینترنت پیگیری می‌شود

  ﺳﻪشنبه ۰۳ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۲:۲۱
تعداد بازدید : ۵۵   
 تحلیل ایران -موضوع افزایش تعرفه اینترنت پیگیری می‌شود

امروز اینترنت جنبه فانتزی ندارد و زندگی مردم آنجا جریان دارد، از این رو این موضوع را دنبال کرده و تلاش می کنیم تا مسئله حل شود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی امروز (سه شنبه، 3 بهمن ماه1402) مجلس در پاسخ به این تذکری با بیان اینکه در جلسات نظارتی صحن به موضوعات اینچنینی از جمله دارو رسیدگی شده است، گفت: حتماً موارد مطروحه را نیز در رسیدگی های نظارتی دنبال می کنیم، درباره موضوع افزایش تعرفه اینترنت نیز با رئیس جمهور صحبت کرده و گفته ام که اینترنت مانند کالای اساسی برای مردم است.

 

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: امروز اینترنت جنبه فانتزی ندارد و زندگی مردم آنجا جریان دارد، از این رو این موضوع را دنبال کرده و تلاش می کنیم تا مسئله حل شود.

 

پیش از صحبت قالیباف، حبیب اله دهمرده در تذکری با انتقاد از اقدامات دولت در آستانه ایام انتخابات، گفت: شیوه پیش گرفته شده از سوی دولت و میزان مشارکت تأثیر خواهد گذاشت.

 

نماینده مردم زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به موج گرانی در این ایام، عنوان کرد: کاهش سهمیه سوخت در زمان انتخابات توجیهی ندارد و امروز شاهد گرانی اینترنت و اقلام دیگر هستیم و لازم است رئیس مجلس این موضوع را پیگیری کند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :