موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی اقتصاد

a/154523 :کد

تخلیه و بارگیری ۱۹۴ میلیون تن کالا در بنادر

تخلیه و بارگیری ۱۹۴ میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان دی

  چهارشنبه ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۷:۰۹
تعداد بازدید : ۵۳   
 تحلیل ایران -تخلیه و بارگیری ۱۹۴ میلیون تن کالا در بنادر ایران تا پایان دی

میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی از ابتدای امسال تا پایان دی ماه معادل ۱۹۴ میلیون و ۷۸ هزار و ۴۵۷ تن بود.

به گزارش تحلیل ایران، میزان تخلیه کالاهای نفتی تا پایان دی سال ۱۴۰۲ در بنادر مالکیتی و حاکمیتی سازمان بنادر و دریانوردی، معادل ۲۳ میلیون و ۵۶۲ هزار و ۶۳۹ تن، میزان تخلیه کالاهای غیرنفتی معادل ۴۱ میلیون و ۸۰۱ هزار و ۳۲۰ تن و مجموع تخلیه کالاهای نفتی و غیرنفتی معادل ۶۵ میلیون و ۳۶۳ هزار و ۹۵۹ تن بوده است.

 

در این مدت در مجموع میزان بارگیری حاکی از رشد ۶ درصدی در بخش کالاهای نفتی، رشد ۲۵ درصدی در بخش کالاهای غیرنفتی و رشد ۱۴ درصدی در بخش کالاهای نفتی و غیرنفتی است.

 

بر پایه گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، جمع تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی تا پایان دی ۱۴۰۲، بیش از ۹۱ میلیون تن و کالاهای غیرنفتی بیش از ۱۰۲ میلیون تن بوده است که حاکی از رشد چهار درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی، رشد ۱۲ درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای غیرنفتی و رشد هشت درصدی در بخش تخلیه و بارگیری کالاهای نفتی و غیرنفتی نسبت به مدت مشابه سال گذشته است.

 

تخلیه و بارگیری انجام شده در بخش عملیات کانتینری نیز تا پایان دی سال ۱۴۰۲، در قیاس با عملیات کانتینری طی مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶ درصدی را نشان می‌دهد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :