موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154565 :کد

حزب‌الله لبنان گنبد آهنین را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان گنبد آهنین را هدف قرار داد

  پنجشنبه ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۱:۵۶
تعداد بازدید : ۶۰   
 تحلیل ایران -حزب‌الله لبنان گنبد آهنین را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه با دو فروند پهپاد تهاجمی، سکوهای گنبد آهنین رژیم صهیونیستی را در نزدیکی یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین هدف قرار داد.

به گزارش تحلیل ایران، حزب‌الله لبنان امروز (پنجشنبه، ۲۵ ژانویه) اعلام کرد که با ۲ فروند پهپاد تهاجمی، سکوهای گنبد آهنین رژیم صهیونیستی و پدافند هوایی این رژیم را در نزدیکیِ شهرک کفربلوم هدف حمله قرار داده است.

 

شبکه المنار لبنان به نقل از حزب‌الله اعلام کرد که این عملیات تلفاتی را به همراه داشته است. 

 

منابع رسانه‌ای نیز اعلام کردند که مقاومت اسلامی لبنان، در ساعت ۱۱:۲۰ قبل از ظهر امروز به وقت لبنان، این عملیات را انجام داده است. 

 

 

مقاومت اسلامی لبنان نیز طی بیانیه‌ای اعلام کرد که این عملیات را در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت آن انجام داده است.

 

حزب‌الله لبنان سه‌شنبه پیش (۲۳ ژانویه) در بیانیه‌ای اعلام کرد که برای دومین بار پایگاه کنترل هوایی مرون در جبل الجرمق واقع در شمال فلسطین اشغالی را با تعداد زیادی موشک مناسب هدف قرار داده و موشک‌ها به اهداف اصابت کرده‌اند.

 

حزب‌الله ششم ژانویه در اولین پاسخ به ترور معاون سیاسی جنبش حماس صالح العاروری با ۶۲ راکت پایگاه هوایی مرون را درهم کوبیده بود و ترس از «جنگ تمام‌عیار با لبنان» را به محور اصلی گزارش رسانه‌های اسرائیلی تبدیل کرد. 

 

حزب‌الله امروز همچنین پایگاه‌های نظامی اسرائیلی نزدیک مرز لبنان و به طور مشخص سایت «الرادار» در مزارع اشغالی شبعا و سایت «جل العلام» واقع در مقابل شهرک لبنانی اللبونه را با موشک هدف قرار داد. این در حالی است که رژیم صهیونیستی از بامداد امروز مناطق مرزی لبنان را با بمب‌های فسفری هدف قرار داده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :