موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی حوادث

a/154570 :کد

عمده حریق مربوط به نمای بیرونی ساختمان است

آتش‌سوزی بیمارستان گاندی فوتی و مجروح نداشت

  جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۹:۴۲
تعداد بازدید : ۵۷   
 تحلیل ایران -آتش‌سوزی بیمارستان گاندی فوتی و مجروح نداشت

رئیس اورژانس استان تهران از وقوع آتش سوزی در بیمارستان گاندی تهران خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از تسنیم از وقوع آتش‌سوزی در بیمارستان گاندی خبر داد و اظهار کرد: در پی این آتشش‌سوزی دو دستگاه اتوبوس آمبولانس، چهار دستگاه آمبولانس، دو دستگاه موتورلانس به بیمارستان گاندی اعزام شدند.

 

 

آتش‌نشانی: عمده حریق مربوط به نمای بیرونی ساختمان است

 

جلال ملکی؛ سخنگوی آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در خصوص آتش سوزی بیمارستان گاندی اظهار کرد: دقایقی پیش آتش‌سوزی در خیابان گاندی، به سامانه 125 اطلاع داده شد.

 

وی تصریح کرد: در این حادثه چند ایستگاه به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

 

سخنگوی آتش‌نشانی در ارتباط با جزئیات این آتش‌سوزی گفت: درحال حاضر باید منتظر ماند تا اطلاعات جدیدی کسب و در اختیار رسانه‌ها قرار داده شود.

 

وی گفت: بنا بر گزارشات اولیه این آتش‌سوزی ییشتر روی نمای ساخنمان بیمارستان بوده اما در هر صورت برای اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

 

ملکی در ارتباط با فوتی ها و مصدومان این حادثه گفت: هنوز در این خصوص گزارشاتی داده نشده است.

 

** رئیس بیمارستان گاندی نیز درباره این حادثه گفت: در ضلع شرقی بیمارستان آتش‌سوزی رخ داده است اما هنوز گزارشی از مصدومیت و آسیب به بیماران دریافت نکرده‌ایم.

 

وی از آغاز تخلیه بیماران و کارکنان بیمارستان همزمان با انجام عملیات اطفای حریق خبر داد.

** براساس اعلام هلال احمر، نمای یک ضلع از بیمارستان گاندی به طور کامل در آتش سوخته است.

 

** به گفته یکی از خبرنگاران حاضر در محل حادثه، از طبقه چهارم تا بالاترین طبقه بیمارستان، دچار آتش‌سوزی شده است اما در حال حاضر فقط دو یا سه طبقه بالا در حال آتش‌سوزی است و آتش در طبقات پایین‌تر مهار شده است.

 

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در اطراف بیمارستان گاندی

 

 معاون عملیات پلیس راهور پایتخت گفت: تیم‌های پلیس راهور در صحنه حاضر هستند و محدودیت‌های ترافیکی در مبادی منتهی به این بیمارستان اعمال می‌شود.

 

وی با درخواست از مردم مبنی بر خودداری از تجمع و حضور در معابر منتهی به بیمارستان گاندی، ادامه داد: جنوب به شمال خیابان ولی‌عصر از خیابان بهشتی به سمت شمال، خط ویژه اتوبوس بی.آر.تی شمال به جنوب از میدان ونک و گاندی شمال به جنوب از دوم جنوب ممنوعیت تردد داریم. همچنین جنوب به شمال گاندی از میدان آرژانتین هم ممنوعیت تردد اعمال شده است.

 

آماده‌باش هلال‌احمر برای پشتیبانی از عملیات مهار آتش در بیمارستان گاندی

 

محمودى؛ رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر گفت: به دنبال حریق گسترده در بیمارستان گاندى، آمادگى کامل براى پشتیبانى امداد و نجات داریم.

 

وی ادامه داد: پایگاه‌هاى هلال احمر استان تهران در حالت آماده باش کامل هستند. با توجه به حجم حریق در بیمارستان گاندى، ١١ تیم عملیاتى، 10 آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس هلال احمر استان تهران براى امدادرسانى و انتقال مصدومان احتمالى به محل حادثه اعزام شدند. 

 

محمودی گفت: درصورت نیاز به پشتیبانى، سازمان امداد و نجات آمادگى کامل برای امدادرسانى و انتقال مصدومان احتمالى را دارد.

وزارت بهداشت: آتش‌سوزی بیمارستان گاندی هیچ فوتی و مجروحی نداشت

 

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: 93 نفر بیمار در بیمارستان گاندی تهران هنگام وقوع حادثه حضور داشتند که 91 نفر از آن‌ها به سایر مراکز درمانی منتقل شدند.

 

وی ادامه داد: دو نفر دیگر هم به دلیل آن که به تازگی از اتاق عمل بیرون آمده بودند در محل امنی اسکان داده شدند تا وضعیت آن‌ها به ثبات برسد و به بیمارستان دیگری منتقل شوند.

 

کریمی گفت: در این حادثه خوشبختانه فوتی و مصدوم نداشتیم.

 

آتش‌سوزی در ساختمان بیمارستان گاندی مهار شد

 

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به مهار شدن آتش سوزی ساختمان بیمارستان گاندی اظهار کرد: با تلاش ماموران آتش نشانی، آتش مهار و تحت کنترل است.

 

وی با بیان اینکه آتش بر روی نمای ساختمان بیمارستان گاندی به طور کامل مهار و کنترل شده است گفت: در حال حاضر خطر کاملاً رفع شده و آتش سوزی کنترل شده است.

 

وی در پایان گفت: تاکنون آماری از فوتی و مصدومان اعلام نشده است.

 

اتمام ماموریت اورژانس در بیمارستان گاندی

 

محمداسماعیل توکلی در گفت‌وگو با تسنیم گفت: پایان ماموریت در اورژانس اعلام شد و 38 نفر از بیماران بیمارستان گاندی توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های شهدای تجریش، طوس و ... منتقل شدند.

 

وی ادامه داد: خوشبختانه هیچگونه مصدوم و فوتی ناشی از حادثه گزارش نشده است.

 

توکلی افزود: در این ماموریت اورژانس استان تهران از سه دستگاه اتوبوس آمبولانس، 30 دستگاه آمبولانس، 10 دستگاه موتورلانس و سه خودروی فرماندهی پشتیبانی برای انتقال مصدومین استفاده کرده است.

 

محمداسماعیل توکلی، رئیس اورژانس تهران گفت: بیماران بیمارستان گاندی توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان‌های شهدای تجریش، طوس، دی، شریعتی، طالقانی، لقمان، ایرانمهر، پاستور نو، یاس، آریا و فیروزگر منتقل شدند.

 

وی افزود: خوشبختانه هیچگونه مصدوم و فوتی ناشی از حادثه گزارش نشده است.

 

وی ادامه داد: حال همه بیماران خوب است و مردم به شایعات توجه نکنند. خانواده بیماران می‌توانند با شماره تماس 46015827 تماس بگیرند و با اعلام اطلاعات بیمارشان، از محل انتقال بیمار مطلع شوند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :