موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/154574 :کد

عبرت های حماسه ۶ بهمن

پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم

  جمعه ۰۶ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۰:۰۲
تعداد بازدید : ۵۶   
 تحلیل ایران -پای صندوق های رای با عزم راسخ برویم

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به عبرت های تاریخی حماسه ششم بهمن آمل، بصیرت و سرعت عمل مردم را از جمله این عبرت ها ذکر کرد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از تسنیم، آیت الله صادق آملی لاریجانی شامگاه پنجشنبه در همایش ملی حماسه ششم بهمن آمل با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این حماسه گفت: حادثه ششم بهمن آمل دارای عبرت‌های تاریخی است و بهترین عبرت حضور مردم وایمان آنان است.

 

وی با اظهار اینکه ایمان در روح مردم وجود دارد و مردم با بصیرت و دلی روشن حماسه ملی را آفریدند، گفت: سرعت عمل از دیگر عبرت‌های تاریخی این حماسه بوده است.

 

وی با عنوان اینکه عبرت‌های حادثه ششم بهمن آمل بسیار مهم است، گفت: در مسیر انقلاب اسلامی با حوادث زیادی مواجه بوده و هستیم و فتنه‌های سال قبل و۸۸ از جمله آن است و اگر مردم در صحنه نبودند بساط فتنه برچیده نمی‌شد.

 

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید براین شهدا چراغ راه ملت هستند و مسیر زندگی ما را تعبیر و تطهیر می‌کنند، گفت: شهدا برای جامعه فرهنگ می‌آورند و اسلام را در جامعه احیا می‌کنند.

 

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهدا فرهنگ را در جامعه احیا می‌کنند، تصریح کرد: شهدا نزد پروردگار رزق و روزی دارند و شهدا مسیر قرآنی را در جامعه احیا کردند.

 

وی با عنوان اینکه اگر فرهنگ شهادت که برخاسته از ایمان است را ترویج کنیم، جامعه رشد می‌کند، گفت: شهادت قدم برداشتن در مسیر حق تعالی است و در انقلاب اسلامی با رهبری حضرت امام راحل، جوان‌هایی به میدان آمدند که روی پهلوانی را خجل کردند و از هر آنچه که داشتند، گذشتند.

 

جبهه مقاومت در یمن و مناطق مختلف تشکیل شده است

 

آیت الله لاریجانی تصریح کرد: خون مقدس شهیدان بوده که کشور را در ساحت‌های مختلف به پیش برده است و امروز در کشور یمن مقاومت تشکیل شده است و مردانه مقابل ظلم ایستادند و روح ایمان و شهادت اثر خود را گذاشته است.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با اظهار اینکه ایران اسلامی الگوی مقاومت در جهان به شمار می‌رود، گفت: در کشور به رغم آنکه مشکل معیشتی و اقتصادی داریم، اما مردم دل در گرو نظام و ولایت دارند و باید برای رفع مشکلات مردم تلاش صورت گیرد.

 

وی با عنوان اینکه مسؤولان باید دست به دست هم دهند و مشکلات را رفع کنند، یادآور شد: با این حال نباید برجستگی‌های نظام مقدس را کوچک کرد و بدانیم که با خون شهدا این نظام باقی خواهد ماند.

 

وی از شهدا و خانواده‌های آنان به عنوان چراغ‌های راه یاد کرد و گفت: باید قدر شهدا نگه داشته شود.

 

آیت الله لاریجانی با اشاره به مشکلات فراروی مازندران به ویژه حوزه برنج خواستار تلاش مردم برای رفع مشکلات شد.

 

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: ما باید به دشمن نشان دهیم پای انقلاب ایستاده‌ایم و با همه مشقت‌ها و گلایه‌ها نباید خطای استراتژیک داشته باشیم و کمترین ضعف در نظام اسلامی سبب می‌شود تا دشمن به کشور ضربه زند.

 

آیت الله لاریجانی تاکید کرد: همه باید با عزم راسخ پای صندوق‌های رأی حضور یابیم تا وظیفه الهی دشمن شکنی را با همه توان انجام دهیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :