موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی اعتکاف

a/154602 :کد

ستاد اعتکاف خبر داد؛

افزایش ۳ برابری اعتکاف های دانش آموزی و دانشجویی در سال جاری

  شنبه ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۹:۰۱
تعداد بازدید : ۴۷   
 تحلیل ایران -افزایش ۳ برابری اعتکاف های دانش آموزی و دانشجویی در سال جاری

مسوول فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف گفت: اعتکاف های دانشجویی و دانش آموزی امسال رشد ۳ برابری داشته و امیدواریم در سال‌های آینده این روند افزایشی ادامه یابد.

به گزارش نحلیل ایران به نقل از مهر، حجت الاسلام والمسلمین ناصر تقوی عصر جمعه در گفتگو با خبرنگاران گفت: مراسم معنوی اعتکاف در سراسر کشور در حال برگزاری است که برپایی مشاوره‌های تخصصی با موضوعات مختلف از جمله خانواده، ازدواج، فرزندآوری و تربیتی از جمله این برنامه‌ها است.

 

نقوی، با اشاره به برپایی حلقه‌های معرفت در مساجدی که اعتکاف در آنجا برگزار می‌شود گفت: حلقه‌های معرفت افزایی با موضوعات قرآنی، مهدویت، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه با حضور معتکفان برگزار می‌شود.

 

مسؤول فرهنگی ستاد مرکزی اعتکاف کشور ادامه داد: ۱۰۰ روابط از مؤسسه راویان فتح نیز با هماهنگی ستاد مرکزی اعتکاف با حضور در بین معتکفان موضوعات مرتبط با فرهنگ ایثار و شهادت را بیان می‌کنند.

 

وی اضافه کرد: خطبا و روحانیون بسیاری با حضور در مساجدی که اعتکاف در آنان برگزار می‌شود مراسم‌های مختلفی به خصوص در شب رحلت حضرت زینب سلام الله علیها برگزار می‌کنند.

 

حجت الاسلام نقوی گفت: اعتکاف‌های دانشجویی و دانش آموزی امسال رشد ۳ برابری داشته و امیدواریم در سال‌های آینده این روند افزایشی ادامه یابد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :