موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی سکه و ارز

a/154726 :کد

آخرین وضعیت قیمت دلار و سکه

آخرین وضعیت قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

  دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۶:۳۸
تعداد بازدید : ۵۴   
 تحلیل ایران -آخرین وضعیت قیمت دلار و سکه در معاملات امروز بازار

قیمت طلا، ارز و سکه در معاملات امروز ۹ بهمن افزایش یافت.قیمت طلا، ارز و سکه در معاملات امروز ۹ بهمن افزایش یافت.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس بدون تغییر ۴۲ هزار و ۹۲۱ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۵۲۲ تومان کشف قیمت شد‌.

 

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۴۹۱ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۲۶ تومان فروخته شد.

 

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۶ هزار و ۶۰۳ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۷ تومان ارزش‌گذاری شد.

 

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۷ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی دو هفته گذشته نوسانی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار افزایش یافته است.

 

* آخرین قیمت انواع سکه و طلا

 

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با افزایش ۷۶۵ هزار تومانی به نرخ ۳۰ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز با افزایش ۹۰۰ هزار تومانی به قیمت ۳۳ میلیون و ۶۰۷ هزار تومان معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

 

امروز حباب سکه امامی ۵ میلیون و ۷۶۸ هزار تومان و حباب سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۸۶۶ هزار تومان شد؛ نیم سکه در بازار به نرخ ۱۸ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون‌ و ۲۵۰ هزار تومان معامله شد.

 

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۹۰۲ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌، همچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۲ میلیون و ۱۱۴ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۲ میلیون و ۹۰ هزار تومان بوده است.

 

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)‌ با افزایش۳۷ صدم درصدی به قیمت ۲۰۲۵ دلار معامله شده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :