موضوعات ‌مرتبط: سیاسی امنیتی و دفاعی

a/154738 :کد

نسل جدید پهباد ها در آینده نه چندان دور

تجهیز یگان‌های پدافندی به نسل جدید پهپادها در آینده نزدیک

  دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۹:۵۰
تعداد بازدید : ۵۳   
 تحلیل ایران -تجهیز یگان‌های پدافندی به نسل جدید پهپادها در آینده نزدیک

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می دهد.

به گزارش تحلیل ایران ، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ظهر امروز از منطقه پدافند هوایی جنوب غرب ارتش بازدید و آمادگی تجهیزاتی و توان دفاعی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در این بازدید اظهار کرد: رشد و ارتقا سامانه های بومی پدافند در دستور کار جدی پدافند هوایی ارتش است و یقینا نقش منحصر به فرد پدافند در دفاع از مرزهای هوایی کشورمان بر کسی پوشیده نیست.

 

وی با اشاره به خودکفایی کامل پدافند در زمینه تجهیزات راداری، موشکی و پهپادی، اذعان داشت: پیشرفت فناوری در مجموعه پدافند همگام با دانش روز در حال ارتقا و بهینه شدن است و بخش گسترده ای از این تجهیزات در داخل کشور طراحی و تولید می شود.

 

امیر صباحی‌فرد بیان کرد: یگان‌های پدافندی در آینده نزدیک به نسل جدیدی از پهپادها با مأموریت های مختلف رزمی تجهیز می شوند که توان دفاعی و بازدارندگی کشورمان را چند برابر افزایش می‌دهد.

 

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش انجام مداوم رزمایش‌های متعدد را در آمادگی پدافند حائز اهمیت دانست و گفت: پدافند همواره جلوتر از تهدیدات در حال حرکت است.

                               

پدافند هوایی     پهباد     آینده            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :