موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154763 :کد

حزب‌الله:

در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بار صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم

  ﺳﻪشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۷:۰۱
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ بار صهیونیست‌ها را هدف قرار دادیم

جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه گفت که در طول روز دوشنبه، ۱۳ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش تحلیل ایران، جنبش مقاومت اسلامی لبنان بامداد سه‌شنبه گفت که در طول روز دوشنبه، ۱۳ موضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده‌اند.

 

حزب‌الله با انتشار نقشه‌ای توضیح داد که آخرین عملیات در ساعت ۲۰:۲۰ (به وقت محلی) با هدف قرار دادن تجمع نظامیان صهیونیست نزدیک پایگاه «رامیم» با موشک «فلق-۱» بود.

 

این جنبش تاکید کرد که حملات علیه پایگاه‌ها و نظامیان اشغالگر در حمایت از آرمان فلسطین و رد جنایات صهیونیست‌ها علیه نوار غزه انجام شده است.

 

از سوی دیگر، شبکه «المنار» بامداد سه‌شنبه از تکرار حملات تجاوزکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطقی در جنوب لبنان خبر داد. (جزئیات بیشتر)

 

اشغالگران از زمان اجرای عملیات «طوفان الاقصی» توسط رزمندگان جنبش مقاومت حماس، علاوه بر نوار غزه به مناطق جنوب لبنان نیز حملات توپخانه‌ای و هوایی انجام می‌دهند.

 

جنبش مقاومت اسلامی لبنان نیز در حمایت از عملیات طوفان الاقصی، پایگاه‌های نظامی صهیونیست‌ها در شمال فلسطین اشغالی را هدف قرار داده است. حزب‌الله همواره تاکید کرده است که این حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین انجام شده و تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داشت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :