موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/154766 :کد

سوریه بد شانس که به تیم قدرتمند ایران رسید

بالاخره سوریه در دور حذفی این بازی‌ها حاضر شد.

  ﺳﻪشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۹:۲۳
تعداد بازدید : ۹۲   
 تحلیل ایران -بالاخره سوریه در دور حذفی این بازی‌ها حاضر شد.

سوری ها معتقدند تیم ملی این کشور که با خوش شانسی از مرحله گروهی صعود کرده است، با اقبالی بد در یک هشتم نهایی مواجه شده و باید به مصاف تیم قدرتمند ایران برود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، صعود تاریخی سوریه یه دور حذفی جام ملت‌های آسیا در هفتمین حضور این تیم در تاریخ این تورنمنت نگاه جهان ورزش در بین کشورهای عرب زبان را به خود جلب کرده است.

همین امر همه روزه باعث پرداختن رسانه‌ها به این موضوع شده است تا عملکرد سوریه را تحسین برانگیز دانسته اما تقابل با ایران را یکی از دشوارترین مسائل می‌دانند.

«العرب» در گزارش اخیر خود در خصوص عملکرد شاگردان هکتور کوپر در جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا عنوان کرد: پس از دوره‌های متوالی ناکامی در تورنمنت بزرگ قاره آسیا بالاخره سوریه در دور حذفی این بازی‌ها حاضر شد.

آنها در سال‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ مقابل چین به بن بست خوردند تا وداعی زودهنگام با جام داشته باشند.

مقاله العرب درباره تاریخ حضور سوریه اینگونه ادامه دارد: تورنمنت ۲۰۱۱ به جرأت یکی از دلخراش ترین مسابقات برای سوریه بود. آنها پس از شکست دادن عربستان در بازی ابتدایی خود دچار ضعف شدند تا باز هم به یک هشتم نهایی نرسند.

در سال ۲۰۱۹ هم سوریه پس از باخت دردناک سه بر دو مقابل استرالیا در بازی پایانی، در انتهای گروه خود قرار گرفت.

در خصوص عملکرد سوریه در ۲۰۲۳ نیز عنوان شد: شاگردان هکتور کوپر با ازبکستان به تساوی رسیدند و در دو بازی دیگر خود هند را شکست دادند تا به عنوان یکی از چهار تیم برتر رتبه سوم انتخاب شوند.

العرب درباره تقابل آنها با تیم ملی ایران در یک هشتم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا یادآور شد: باید برای سوریه اندکی تأسف باید خورد چون با تیم ملی ایران یکی از بهترین تیم‌های فعلی جام باید بازی کند. شرایط ایران تاکنون در این دوره از جام ملت‌های آسیا فوق‌العاده بوده است و با کسب سه پیروزی از همین تعداد بازی، صدرنشین گروه C است چیزی جز قهرمانی برایشان رضایت بخش نیست.

العرب در گزارش‌های ورزشی خود از تیم ملی سوریه به بازی متفاوت آنها مقابل هر حریفی نیز اشاره کرده که به مرموز بودن آنها برای بازی با ایران می‌افزاید.

 دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و سوریه در مرحله یک هشتم نهایی هجدهمین دوره رقابت های جام ملت های آسیا ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه روز چهارشنبه ۱۱ بهمن در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه شهر دوحه قطر برگزار خواهد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :