موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی استان ها

a/154793 :کد

چندین پروژه مهم در سمنان به بهره‌برداری میرسه

۷۶۹ پروژه در استان سمنان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

  ﺳﻪشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۰:۲۸
تعداد بازدید : ۴۹   
 تحلیل ایران -۷۶۹ پروژه در استان سمنان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد

سمنان- استاندار سمنان بابیان اینکه ۷۶۹ پروژه استان طی دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای این طرح‌ها چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

 

به گزارش تحلیل ایران ، سید محمد رضا هاشمی صبح سه شنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه مبارک فجر به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه برنامه‌های دهه فجر طبق روال همه ساله با محوریت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا آغاز خواهد شد، ابراز داشت: امروز باید قدردان لاله‌هایی باشیم که برای رسیدن به استقلال و آزادی از خون خود گذشتند لذا غبارروبی مزار و دیدار با خانواده‌های شهدای انقلاب در دستور کار خواهد بود.

 

وی ضمن بیان اینکه در برنامه‌های دهه فجر دیدارهای مردمی باید توسط فرمانداران تدارک دیده شود، افزود: شنیدن درد و دل و رفع گرفتاری مردم با انجام برنامه‌های محله محوری یکی از موضوعات مهم دهه مبارک فجر است.

 

افتتاح ۹۰ طرح اقتصادی

 

استاندار سمنان بابیان اینکه در افتتاح و کلنگ زنی پروژه‌های دهه فجر این موضوع در نظر گرفته شد که طرح‌های نیمه تمام تکمیل شوند، ابراز داشت: قطعاً لمس اقدامات صورت گرفته مردم را به انقلاب و نظام دلگرم خواهد کرد.

 

هاشمی ضمن بیان اینکه طی دهه مبارک فجر سال جاری ۷۶۹ پروژه افتتاح یا عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود، تصریح کرد: از این تعداد ۹۰ طرح اقتصادی با اعتبار دو هزار و ۱۲۰ میلیارد تومان و ۶۷۹ پروژه عمرانی با اعتبار دو هزار و ۵۴ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد.

 

وی کل اعتبارات پروژه‌های دهه فجر سال جاری را چهار هزار و ۱۷۴ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: به لحاظ آماری نسبت به سال گذشته از نظر ریالی ۱۳ درصد رشد وجود دارد.

 

ایجاد ۱۷۰۲ فرصت شغلی

 

استاندار سمنان بابیان اینکه طرح‌های دهه فجر اشتغال استان را بهبود می‌بخشد، بیان داشت: با افتتاح طرح‌های عمرانی و اقتصادی یک هزار و ۷۰۲ نفر شاغل می‌شوند.

 

هاشمی ضمن بیان اینکه عملیات اجرایی ۷۹ پروژه با اعتبار دو هزار و ۸۱۱ میلیارد تومان در سطح استان آغاز خواهد شد، تصریح کرد: از این تعداد ۷۲ طرح عمرانی و هفت پروژه اقتصادی است.

 

وی افزود: در شهر سمنان ۱۰۶ پروژه با اعتبار ۵۵۰ میلیارد تومان، شاهرود ۱۷۲ طرح با اعتبار ۵۴۹ میلیارد تومان، دامغان ۹۱ پروژه و ۴۳۶ میلیارد تومان اعتبار، شهرستان گرمسار ۱۰۶ طرح و اعتبار یک هزار و ۲۴۷ میلیارد تومان، مهدی‌شهر ۸۹ پروژه با اعتبار ۳۱۵ میلیارد تومان، سرخه ۵۱ طرح و اعتبار ۹۶ میلیارد تومان، آرادان بالغ بر ۲۰۰ پروژه و اعتبار ۳۷۸ میلیارد تومان و میامی ۱۱۵ طرح و اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومان افتتاح و به بهره برداری می‌رسد.

 

دشمن به دنبال ایجاد فضای دو قطبی در جامعه

 

استاندار سمنان بابیان اینکه در برهه حساس کنونی باید مراقب نقشه دشمن مبنی بر مهندسی انتخابات بود، ابراز داشت: تنها راه مقابله با این اقدامات مشارکت حداکثری مردم است.

 

هاشمی بابیان اینکه دهه فجر فرصت مناسبی برای ارائه دستاوردها و خدمات بیش از چهار دهه عمر انقلاب است، تصریح کرد: از رؤسای دستگاه‌ها و نهادها نیز انتظار می‌رود اینگونه نشست‌های تبیینی را برای کارکنان خود انجام داده و از خدمت رسانی به مردم لحظه‌ای غفلت نکنند.

 

وی افزود: از فرمانداران استان نیز دعوت می‌شود از تریبون مختلف ضرورت حضور پرشور در انتخابات را یادآور شوند تا به لطف خدای متعال بتوانیم دشمنان را از رسیدن به اهداف شوم یعنی ایجاد فضای دو قطبی یا کم اهمیت جلوه دادن انتخابات ناکام بگذاریم.

 

افتتاح همزمان پروژه‌ها در مراکز شهرستان‌ها

 

استاندار سمنان بابیان اینکه ۱۱ پروژه در سطح استان افتتاح خواهد شد، ابراز داشت: برای این طرح‌ها ۱۲۴ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

 

هاشمی ضمن بیان اینکه همه این پروژه‌ها دهه فجر افتتاح نخواهند شد، تصریح کرد: با توجه به سفر وزرا و رئیس جمهور به استان برخی از پروژه‌های مهم در قالب این سفرها به بهره برداری می ‌رسند.

 

وی ضمن بیان اینکه آئین افتتاح همزمان پروژه‌ها در مراکز شهرستان‌ها طبق روال همیشه خواهیم داشت، افزود: در سفرهای استانی دیدار چهره به چهره با مردم به صورت نشست در مساجد و حل مشکلات مردم منطقه در دستور کار است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :