موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی بین الملل

a/154862 :کد

اعتصاب کارکنان فرودگاهی المان

اعتصاب کارکنان فرودگاهی، هزاران پرواز را در آلمان زمین‌گیر می‌کند

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۶:۳۵
تعداد بازدید : ۵۶   
 تحلیل ایران -اعتصاب کارکنان فرودگاهی، هزاران پرواز را در آلمان زمین‌گیر می‌کند

مقامات آلمانی اعلام کردند که اعتصاب روز پنج‌شنبه کارکنان امنیتی فرودگاه‌های این کشور، موجب لغو یا تاخیر بیش از هزار پرواز خواهد شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از رویترز، کارکنان امنیتی فرودگاه در آلمان در تدارک اعتصابی هستند، که هزاران پرواز در این کشور را لغو خواهد کرد.

 

به گفته مقامات آلمانی این اعتصاب که قرار است روز پنجشنبه برگزار شود، بیش از هزار و۱۰۰ پرواز را در برخی از بزرگترین فرودگاه‌های آلمان، از جمله فرودگاه فرانکفورت لغو خواهد کرد. این اعتصاب در ادامه موج اعتصاب‌های کارگران بخش حمل و نقل آلمان برگزار خواهد شد.

 

یک اتحادیه کارگری در آلمان از کارکنان امنیتی در فرودگاه‌های سراسر آلمان خواسته تا به این اعتصاب ملحق شوند. این اقدامات در راستای تلاش برای فشار بر دولت در مذاکرات افزایش دستمزد کارکنان این بخش صورت می‌گیرد.

 

انجمن فرودگاه‌های آلمان هم روز چهارشنبه اعلام کرد که تقریباً ۲۰۰ هزار مسافر از لغو یا تأخیر پروازهای خود به دلیل اعتصاب کارکنان امنیتی فرودگاه متأثر خواهند شد.

 

یک مسئول شرکت ترابری فراپورت آلمان، که فرودگاه فرانکفورت را اداره می‌کند، گفت که در فرانکفورت، پست‌های بازرسی امنیتی بسته خواهند ماند ودر نتیجه سوار شدن به پروازها ممکن نیست. این مقام آلمانی تاکید کرد که تمام مسافرانی که قصد آغاز سفر خود از فرانکفورت را دارند، نباید به فرودگاه بیایند.

 

سخنگوی فرودگاه براندنبورگ برلین هم در این باره اعلام کرد که تمامی پروازها در روز پنجشنبه لغو می‌شوند، با این حال روز جمعه پروازها در پایتخت آلمان به حالت عادی باز می‌گردند.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :