موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154883 :کد

حجوم حزب الله به شهرک صهیونیستی

حمله هر روزه حزب الله به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۰:۱۸
تعداد بازدید : ۶۱   
 تحلیل ایران -حمله هر روزه حزب الله به شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی

شهردار شهرک صهیونیست‌نشین کریات شمونه اذعان کرد که این شهرک یا مناطق اطراف آن هر روز هدف حملات موشکی و راکتی حزب الله لبنان قرار می‌گیرند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از شهردار شهرک اشغالی «کریات شمونه» در شمال فلسطین اشغالی گزارش دادند که این شهرک هر روز هدف حملات موشکی و راکتی مقاومت از جنوب لبنان قرار می‌گیرد.

شهردار شهرک کریات شمونه همچنین گفت که اگر یک روز این شهرک به صورت مستقیم هدف حملات حزب الله قرار نگیرد، مناطق اطراف آن حتماً هدف قرار می‌گیرند.

وی در ادامه اذعان کرد که موشک‌های حزب الله دیگر آن موشک‌هایی که در جنگ‌های سابق از آن استفاده می‌کرد، نیست.

روزنامه «یدیعوت آحارانوت» نیز به نقل از «نعمان گابی» شهردار شهرک شلومی گزارش داد که اصابت موشک‌های برکان حزب الله به این شهرک شدت گرفته است و صهیونیست‌ها در معرض خطر واقعی قرار دارند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی به نقل از آمارهای رسمی اعلام کردند که در حملات حزب الله به مناطق شمالی فلسطین اشغالی در الجلیل اعلی از هفتم اکتبر ۵۱۲ ساختمان صهیونیست‌ها به صورت کلی یا جزئی خسارت دیده است.

بر اساس گزارش رسانه‌های صهیونیستی، استفاده حزب الله از موشک‌های سنگین مانند «برکان» و «فلق» در هفته گذشته افزایش یافت و تنها در حمله موشکی روز شنبه حزب الله به شهرک «شلومی»، به ۵۰ مقر و ساختمان اشغالگران در این شهرک خسارت کلی و جزئی وارد شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :