موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی خدمات درمانی

a/154887 :کد

ارایه خدمات رایگان هلال احمر

از افتتاح پایگاه‌های امداد بین شهری تا ارایه خدمات درمانی رایگان

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۷:۰۷
تعداد بازدید : ۴۵   
 تحلیل ایران -از افتتاح پایگاه‌های امداد بین شهری تا ارایه خدمات درمانی رایگان

هلال احمر اعلام کرد: افتتاح پایگاه‌های امداد بین شهری، کلینیک‌های توانبخشی، ارائه خدمات کاروان‌های سلامت هلال‌احمر در مناطق محروم کشور از جمله اقدامات در ایام دهه فجر است.

به گزارش تحلیل ایران ، اشکان موسوی، مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال‌احمر با اشاره به مهمترین اقدامات و خدمات این جمعیت در ایام الله فجر، گفت: اقدامات جمعیت هلال‌احمر در این ایام، هم‌راستا با شعار محوری «جشن ملی، مشارکت پرشور، آینده روشن» و با هدف ارائه خدمت به هم‌وطنان انجام می‌شود.

 

موسوی ادامه داد: جمعیت هلال‌احمر، پوشش امدادی یوم‌الله ۱۲ بهمن را در تهران و راهپیمایی روز ۲۲ بهمن را در سراسر کشور برعهده دارد. علاوه بر این، در دهه فجر تعدادی از پروژه‌های عمرانی این جمعیت ازجمله پایگاه‌های امدادونجات بین شهری در استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان، سه مرکز توانبخشی و طرح‌هایی ازجمله مدرسه نمادرس (متاورس) در ۱۰ استان، مدرسه آماده در شیراز و ۶ مرکز آموزش‌های تخصصی خانه‌های هلال در برخی استان‌های کشور افتتاح خواهند شد.

 

سخنگوی ستاد برگزاری مراسم دهه فجر جمعیت هلال‎احمر افزود: از آغاز دهه مبارک فجر، آئین آموزش امداد و کمک‌های اولیه به ۴۵ هزار شهروند در خانه‌های هلال، مساجد و مدارس سراسر کشور و همچنین اعزام ۴۵ کاروان سلامت به همراه اجرای ۴۵ طرح محرومیت زدایی «نذر خدمت» در مناطق محروم کشور آغاز می‌شود. همچنین با هدف گرامیداشت دهه مبارک فجر و پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، در روز سه‏ شنبه هفدهم بهمن ‎ماه، خدمات توانبخشی جمعیت هلال‌احمر در مراکز درمانی این جمعیت در سراسر کشور با ۲۰ درصد تخفیف ارائه می‌شود.

 

وی در پایان با اشاره به اجرای مانورهای امدادی و همچنین اجرای طرح‌های فرهنگی از سوی سازمان‌های امدادونجات و جوانان هلال‌احمر گفت: اردوهای راهیان نور از روز ۱۷ بهمن در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی افتتاح می‌شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :