موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی انتظامی

a/154889 :کد

کشف کالای قاچاق

کشف ۳۰ میلیاردی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۷:۱۷
تعداد بازدید : ۴۵   
 تحلیل ایران -کشف ۳۰ میلیاردی انواع کالای قاچاق در بازار تهران

رییس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۳۸ هزار قلم انواع خوراکی و کالای بهداشتی قاچاق به ارزش ۳۰ میلیارد ریال خبر داد.

 

 

به گزارش تحلیل ایران ، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر دپو و نگهداری مقادیر قابل توجهی مواد خوراکی و بهداشتی در یک باب انبار کالا در محدوده بازار تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی پلیس امنیت اقتصادی تهران قرار گرفت.

 

وی در ادامه افزود: با انجام تحقیقات اولیه کارآگاهان این پلیس، موفق به شناسایی محل دپوی کالا و هویت مالک کالا شدند و با هماهنگی مرجع قضائی طی یک عملیات پلیسی، در بازرسی از انبار شناسایی شده، انواع مواد خوراکی و کالای بهداشتی که به صورت قاچاق در این مکان دپو شده بودند، را کشف کردند.

 

سرهنگ افشاری گفت: در این عملیات پلیسی ۲ هزار و ۶۰۰ عدد شامپو، ۷ هزار و ۹۲۰ عدد آدامس، ۷ هزار و ۴۴۰ بسته قهوه و یک هزار و ۷۹۶ بطری نوشیدنی خارجی کشف شد.

 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش اقلام کشف شده ۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در این راستا یک متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

وی در پایان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :