موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی انتظامی

a/154890 :کد

پیدا کردن ۳۲ حلقه لاستیک

کشف ۳۲ حلقه لاستیک مسروقه از خودروی سارق

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۷:۲۰
تعداد بازدید : ۴۷   
 تحلیل ایران -کشف ۳۲ حلقه لاستیک مسروقه از خودروی سارق

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارقی که ۳۲ حلقه لاستیک مسروقه را با یک دستگاه خودروی باربری حمل می‌کرد، خبر داد.

به گزارش تحلیل ایران ، سرهنگ حسین مافی سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری پایتخت خبر بیان داشت: روز گذشته مأموران کلانتری ۱۳۸ جنت آباد در حال گشت زنی در محدوده خیابان بلوار شاهین تهران بودند که به راننده یک دستگاه خودروی وانت که در حال حمل تعدادی لاستیک مستعمل بود، مشکوک شدند.

 

وی عنوان کرد: مأموران کلانتری برای بررسی موضوع دستور توقف خودرو را اعلام کردند که پس از مدتی تعقیب و گریز مأموران موفق شدند خودروی وانت را متوقف و راننده آن را دستگیر کنند.

 

این مقام انتظامی با بیان اینکه از خودروی وانت ۳۲ حلقه مستعمل کشف شد، گفت: راننده خودرو که پاسخ درستی به سوالات مأموران نمی‌داد به کلانتری جنت آباد برای تحقیقات بیشتر انتقال یافت.

 

سرهنگ مافی ابراز داشت: متهم پس از انتقال به کلانتری به سرقت حلقه‌های لاستیک از خودروی‌های پارک شده در معابر عمومی در محدوده غرب تهران اعتراف و اظهار کرد: قصد فروش لاستیک‌های مسروقه را به مالخر معینی داشتم که توسط مأموران کلانتری شناسایی شدم.

 

سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران با ابراز اینکه شناسایی مال باختگان و دستگیری مالخر اموال مسروقه در دستور کار قرار دارد افزود: متهم برای اخذ دستور قضائی روانه دادسرا شد.

                               

سرقت     نیروی انتظامی     پلیس            


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :