موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی بسیج

a/154906 :کد

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار:

۲۷۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می شود.

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۱:۳۵
تعداد بازدید : ۵۷   
 تحلیل ایران -۲۷۵ عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در گرمسار برگزار می شود.

۲۷۵ برنامه در قالب ۶۰ عنوان فعالیت به مناسبت دهه فجر در پایگاه های بسیج خواهران گرمسار برگزار می شود.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از بسیج، سرکار خانم گلینی در گفتگو با خبرنگار بسیج در گرمسار، اظهار داشت: 275 برنامه در قالب 60 عنوان فعالیت به مناسبت دهه فجر در پایگاه های بسیج خواهران گرمسار برگزار می شود.

وی با اشاره به تعدادی از برنامه های عمومی در این ایام افزود: مسابقه مجازی با عنوان "چی بودیم، چی شدیم" ، برگزاری سلسله نشست های جهاد تبیین با موضوع انقلاب اسلامی ایران و انتخابات، سلسله جشن های صدای پای انقلاب در ایام دهه فجر به همت بسیج جامعه زنان این شهرستان برگزار می شود.

مسئول بسیج جامعه زنان گرمسار با تأکید بر اینکه نشست بانوان تمدن ساز با موضوع الگوی سوم زن اسلامی، نشست فرماندهان پایگاه های مقاومت ومشاورین و معرفی کانون خانواده مهر به محلات شهرستان از دیگر برنامه های مهم این مجموعه است، تصریح کرد: میثاق با شهدا، پویش ایران من، اجرای گروه های سرود کودکان و نوجوانان با عنوان "آوای فتوح" نیز  از دیگر برنامه های بسیج جامعه زنان به مناسبت دهه فجر است.

وی از برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات ورزشی، علمی، فرهنگی و هنری خبر داد و گفت: برگزاری مسابقات قرآنی در بخش حفظ، روخوانی، روانخوانی و نذر های معنوی از جمله سفره صلوات، ختم قرآن و ادعیه مختلف و شرکت در پویش شهرستانی نذر خون از دیگر برنامه های این ایام است.

 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :