موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی دهه فجر

a/154907 :کد

به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب؛

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار پیام تبریک صادر کرد

  پنجشنبه ۱۲ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۱:۵۲
تعداد بازدید : ۷۱   
 تحلیل ایران -فرمانده سپاه ناحیه گرمسار پیام تبریک صادر کرد

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب پیام تبریک صادر کرد.

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار به مناسبت چهل و پنجمین فجر انقلاب پیام تبریک صادر کرد.

در متن این پیام می خوانیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

«والفجر و لیال عشر»

دهه مبارک فجر تجلی وحدت و میثاق مردم با ولایت و انقلاب اسلامی است. این ایام عزیز و فرخنده، فرصتی است مغتنم جهت مرور نقش ولایت و رهبری، اتحاد ملت و دشمن شناسی در پیروزی انقلاب اسلامی و رفع مشکلات در بیش از چهار دهه اخیر.

دهه فجر عرصه تحکیم و برقراری ارتباط بین نسلی است که با تبعیت از رهنمودهای خردمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) توانستند ریشه درخت طاغوت را در کشور ایران بخشکانند و نسل جوان امروزی. همچنین این ایام فرصت ارزشمندی است، جهت بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی توسط اصحاب قلم و رسانه، صدا و سیما و همه کسانی که تریبونی در اختیار دارند.

دهه فجر یادآور رشادت‌ها، غیرت و حماسه آفرینی تمامی کسانی است که شجاعانه بیرق آزادیخواهی را برافراشتند و با ایثار و از جان گذشتگی، گل واژه آزادی را به ارمغان آوردند.

امروزه ایستادگی محور مقاومت در برابر جبهه کفر در منطقه که باقدرت ایمان توانسته اند، تصور شکست ناپذیری رژیم جعلی صهیونسیت و هم پیمانانش را در هم شکنند از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن این ایام فرخنده و مبارک، به ملت شریف و شهید پرور ایران اسلامی و گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدا، به ویژه شهدای انقلاب اسلامی، از خداوند متعال پیروزی و سربلندی بیش از پیش انقلاب اسلامی ایران و هموطنان عزیز را در عرصه‌های مختلف در ظل توجهات امام زمان (عج)، با پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئلت دارم.

سرهنگ پاسدار ایرج گلینی

فرمانده سپاه ناحیه گرمسار

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :