موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/154931 :کد

لحظه به لحظه با طوفان القصی/صد و نوزدهمین روز

حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به غزه

  جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۹:۳۵
تعداد بازدید : ۸۷   
 تحلیل ایران -حملات هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی به غزه

همزمان با تداوم حمله های هوایی و توپخانه رژیم صهیونیستی به ویژه به منطقه خان یونس در جنوب غزه، مبارزان مقاومت هم به نبرد با اشغالگران ادامه دادند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از خبرگزاری شهاب، حمله‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف غزه همچنان و با گذشت یکصدو نوزدهمین روز از جنگ غزه به مناطق مختلف این باریکه ادامه دارد.

توپخانه رژیم صهیونیستی به گلوله باران مناطقی از شهر خان یونس پرداخت. همچنین جنگنده‌های رژیم صهیونیستی نیز مناطق شرقی شهر رفح در جنوب غزه را به شدت بمباران کردند. همچنین مرکز و غرب خان یونس به شدت از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی گلوله باران شد.

همزمان با با حمله‌های رژیم صهیونیستی، منابع فلسطینی از کشف پیکرهای ۱۲ شهید در زیرآوار در مرکز خان یونس در جنوب غزه خبر دادند. همچنین منابع فلسطینی به دفن ۱۵ شهید در داخل بیمارستان الامل در خان یونس در نتیجه محاصره این بیمارستان از سوی اشغالگران اشاره کردند.

بر اثر حمله‌های رژیم صهیونیستی به حومه بیمارستان اروپایی غزه، شماری زخمی و به این بیمارستان منتقل شدند.

نبرد مبارزان مقاومت با اشغالگران

همزمان مبارزان مقاومت به نبرد با اشغالگران در شهر غزه ادامه دادند. منابع فلسطینی از شنیده شدن صدای درگیری شدید در مناطق غربی شهر غزه خبر دادند.

احضار سفیر رژیم صهیونیستی از سوی بلژیک

وزارت خارجه بلژیک سفیر رژیم صهیونیستی در این کشور را برای توضیح درباره بمباران دفاتر همکاری و توسعه این کشور در غزه احضار کرد.

حاجا لحبیب وزیر خارجه بلژیک در حساب کاربری خود در شبکه ایکس (توئیتر سابق) نوشت: دفاتر آژانس توسعه و همکاری بلژیک در غزه بمباران و تخریب شدند.

وزیر خارجه بلژیک تاکید کرد که هدف قرار دادن ساختمان‌های غیرنظامی در غزه غیرقابل قبول است.

وی افزود: سفیراسرائیل برای توضیح در مورد تخریب دفاتر آژانس همکاری و توسعه بلژیک در غزه احضار شده است.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :