موضوعات ‌مرتبط: ورزشی فوتبال

a/154992 :کد

و باز هم گل های دقیقه ۹۰ کره به دادش رسید

جام ملت‌های آسیا| کره جنوبی با شکست استرالیا حریف اردن در نیمه نهای

  شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۷:۲۶
تعداد بازدید : ۷۵   
 تحلیل ایران -جام ملت‌های آسیا| کره جنوبی با شکست استرالیا حریف اردن در نیمه نهای

تیم ملی کره جنوبی با پیروزی مقابل استرالیا دومین تیمی شد که جواز حضور در مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ را کسب کرد.

به گزارش تحلیل ایران ، تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی از ساعت 19 امروز (جمعه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا 2023 و در ورزشگاه الجنوب الخور به مصاف هم رفتند که در پایان این مسابقه تیم کره جنوبی با نتیجه 2 بر یک پیروز شد و جواز حضور در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها را کسب کرد. 

استرالیا این بازی را بهتر از کره‌ای‌ها آغاز کرد و مزد بازی برتر خود در نیمه اول را با پیروزی یک گله گرفت. گل پیروزی‌بخش استرالیا را در این نیمه کریگ گودوین در دقیقه 42 به ثمر رساند. کره که در نیمه اول یک شوت هم به سمت چارچوب دروازه استرالیا نزده بود، در نیمه دوم به مراتب بهتر بازی کرد و بالاخره در دقیقه 6+90 هوانگ هی چان از روی نقطه پنالتی گل مساوی را زد تا کار به وقت‌های اضافه کشیده شود. 

 

ضربه پنالتی به دنبال خطای لوئیس میلر روی سون هیونگ مین اعلام شد، بازیکنی که در دقیقه 73 به جای ناتانیل اتکینسون وارد زمین شده بود تا در دفاع به کانگوروها کمک کند.

 

بعد از اینکه بازی به وقت‌های اضافه کشیده شد تیم کره جنوبی با روحیه‌ای بالا دنبال تغییر نتیجه بود و بهتر بازی می‌کرد تا اینکه در دقیقه 104 سون هیونگ مین به زیبایی گل دوم این تیم را به ثمر رساند و شاگردان کلینزمن را پیش انداخت. بعد از این گل و در دقایق تلف‌شده وقت اضافه اول بازی شوک سوم به تیم استرالیا وارد آمد و آیدن اونیل در پی خطا روی هوانگ هی چان در دقیقه 4+105 با کارت قرمز مستقیم داور از زمین اخراج شد.

 

حکایت بازی در وقت دوم اضافه ضدحملات زهردار کره جنوبی بود و تلاش استرالیای خسته و 10 نفره برای تغییر نتیجه بازی که طی آن توپی از خط دروازه‌ها نگذشت و بازی با برتری 2 بر یک کره جنوبی خاتمه یافت.     

 

جام ملت‌های آسیا 2023 , تیم ملی فوتبال کره‌جنوبی , 

 

احمد کاف داور عمانی قضاوت این مسابقه را برعهده داشت که به کیم مین جائه از کره جنوبی و هری سوتار از استرالیا کارت زرد نشان داد. او همچنین در دقیقه 4+105 با نشان دادن کارت قرمز آیدن اونیل هافبک تیم ملی استرالیا را از زمین اخراج کرد.

 

بدین ترتیب تیم‌های اردن و کره جنوبی در نخستین بازی مرحله نیمه نهایی هجدهمین دوره جام ملت‌های آسیا از ساعت 18:30 روز سه‌شنبه 17 بهمن ماه 1402 در ورزشگاه احمد بن علی الریان به مصاف هم خواهند رفت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :