موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی آموزش و پرورش

a/155044 :کد

نقش اصلی دستاورد های ایران را مردم داشتند

تمام دستاوردهای جمهوری اسلامی، برای مردم بوده است

  شنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۰:۱۵
تعداد بازدید : ۵۱   
 تحلیل ایران -تمام دستاوردهای جمهوری اسلامی، برای مردم بوده است

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: حضور مردم بوده است که ایران اسلامی به دستاوردهای موفق خود رسیده است.

 

 

به گزارش تحلیل ایران ، محمد مهدی کاظمی در بازدید از نمایشگاه مدرسه انقلاب گفت: در کنار این کار اجرایی کار محتوایی هم توسط دانش آموزان این مدرسه انجام شده است. شما دانش آموزان در این نمایشگاه علاوه بر کار اجرایی برای ساختن غرفه‌های مدرسه انقلاب، روایتگری هم کردید و این ارزشمند است.

 

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: شما دانش آموزان عضو اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان مشکلات، چالش‌ها و عقب ماندگی‌های رژیم گذشته را روایت کردید و نشان دادید که ایران با وجود تحریم‌ها به چه پیشرفت‌هایی در گام دوم انقلاب اسلامی رسیده است. شما ثابت کردید که برای رسیدن به قله که راه دوری هم نمانده است با همت و تلاش و با مطالعه و درس خواندن شما این آینده نزدیک محقق خواهد شد.

 

کاظمی با بیان اینکه چه در زمان انقلاب و چه امروزه هر دستاوردی که داشته‌ایم مردم پایه بوده است؛ گفت: این حضور مردم بوده است که ایران اسلامی به دستاوردهای موفق خود رسیده است. ان‌شاالله بار دیگر در انتخابات پیش رو حضور مردمی را ثابت خواهیم کرد و شما دانش‌آموزان وظیفه دارید که کسب علم و دانش کنید و در کنار درس با رویکرد تربیت چند ساعتی زمینه ارتقای هرچه بیشتر خود را فراهم کنید.

                               

انقلاب     دهه فجر     دستاورد     تحریم        


  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :