موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی کلاس های کانون

a/155189 :کد

همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات

کارگاهی با عنوان " موقعیت من در گرمسار برگزار شد

  ﺳﻪشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۹:۴۰
تعداد بازدید : ۷۳   
 تحلیل ایران -کارگاهی با عنوان " موقعیت من در گرمسار برگزار شد

همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات کارگاهی با عنوان " موقعیت من در آینده " در مرکز فرهنگی هنری گرمسار برگزار شد.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان سمنان، همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات  کارگاهی با  عنوان  موقعیت من در آینده  در مرکز فرهنگی هنری  گرمسار برگزار شد. هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی اعضا با نحوه انتخابات و چگونگی شرکت در آن می باشد .

در این کارگاه اعضا با نوشتن آرزو ها و اهدافشان بر روی  برگه رای به پای صندوق رای نمادین رفتند و رای خود  درون آن انداختند . گفتنی است بعد از پایان طرح بازخود ها جمع آوری و در قالب طرحی به دولت ارائه خواهد شد. در حاشیه این کارگاه اعضا بوسیله تکنیک چاپ دستی بوسیله گواش پوستری برای خود طراحی نمودند .

 

همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات  کارگاهی با  عنوان " موقعیت من در آینده " در مرکز گرمسار برگزار شد.همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات  کارگاهی با  عنوان " موقعیت من در آینده " در مرکز گرمسار برگزار شد.همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات  کارگاهی با  عنوان " موقعیت من در آینده " در مرکز گرمسار برگزار شد.همزمان با دهه فجر و در آستانه انتخابات  کارگاهی با  عنوان " موقعیت من در آینده " در مرکز گرمسار برگزار شد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :