موضوعات ‌مرتبط: اقتصادی راه و مسکن

a/155223 :کد

بهر برداری از چندین پروژه در مهر آباد

بهره‌برداری از ۸ پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال در مهرآباد

  ﺳﻪشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۰:۱۳
تعداد بازدید : ۴۸   
 تحلیل ایران -بهره‌برداری از ۸ پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال در مهرآباد

امروز و با حضور وزیر راه و شهرسازی در فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، به مناسبت دهه فجر ۸ پروژه به ارزش ۱۵۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

به گزارش تحلیل ایران ، صبح امروز ۱۷ بهمن مهرداد بذرپاش به فرودگاه مهرآباد آمد تا پروژه‌های قابل بهره‌برداری این فرودگاه که در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ تکمیل شده است، افتتاح کند.

 

یکی از این پروژه‌ها اولین سیمیلاتور سه بعدی برج مراقبت پرواز فرودگاه بین‌المللی مهرآباد است که پس از گذشت ۸۰ سال از تاسیس این فرودگاه با همکاری یک شرکت دانش‌بنیان و کارشناسان این فرودگاه طراحی و اجرا شده است.

 

مرکز سلامت روان فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از دیگر پروژه‌های آماده بهره‌برداری این فرودگاه در دهه فجر است؛ برای اولین بار در صنعت هوانوردی اولین مرکز سلامت روان با مجوز رسمی از سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور افتتاح می‌شود، این مرکز به واسطه توصیه‌های اکید ICAO و IFALPA و IFATCA با هدف مدیریت استرس ناشی از سوانح و شرایط بحرانی در این فرودگاه دایر شده است.

ایمن‌سازی و بهسازی دیتاسنتر و مرکز مخابرات فرودگاه مهرآباد، سیستم اعلام و اطفای حریق پارکینگ ترمینال ۲ و بهسازی ایستگاه، برج دیدبانی و سامانه ارتباطی اداره ایمنی و آتشنشانی مهرآباد، از دیگر پروژه‌های است که امروز در مهرآباد به بهره‌برداری رسید.

این مراسم با حضور سردار هادیان‌فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی، رییس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل فرودگاه مهرآباد و جمعی از دست‌اندرکاران حمل و نقل هوایی کشور برگزار شد‌.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :