موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست داخلی

a/155253 :کد

جانشین فرمانده سپاه:

آمریکا ذره‌ای از عداوت خود کم نکرده است

  چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۶:۲۸
تعداد بازدید : ۵۵   
 تحلیل ایران -آمریکا ذره‌ای از عداوت خود کم نکرده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: آمریکا و نظام غرب در این ۴۵ سال ذره‌ای از دشمنی و عداوت خود را کم نکردند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از مهر، سردار علی فدوی عصر سه شنبه در آئین افتتاح پروژه‌های آبرسانی موقعیت شهید محمد مرادجو در اردبیل، اظهار کرد: ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و دشمنان در این ۴۵ سال از هیچ توطئه و ترفندی غفلت نکرده و سعی داشتند از همان ۲۳ بهمن ماه سال ۵۷ انواع حیله‌ها را علیه انقلاب اسلامی به کار بگیرند.

 

وی تصریح کرد: تمام اسناد و مدارک نشان می‌دهد که دشمنان این انقلاب تاب تحمل پیشرفت‌های این کشور را نداشته و با جنگ مستقیم، ترور، تحریم و تهدیدهای مختلف سعی کرده تا مانعی در مسیر پیشرفت نظام جمهوری اسلامی ایران باشد.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: به رغم همه تلاش‌ها و جدیت فراوان دشمن در عداوت با جمهوری اسلامی ایران و ملت کشورمان آنها حتی در این سال‌ها به یک پیروزی دست نیافتند و تمام ۴۵ سال دشمنی را بی‌نتیجه و بی‌ثمر سپری کردند.

 

فدوی افزود: تلاش دشمن برای سرنگونی نظام اسلامی به حدی بوده که آنها اخیراً وزیر خزانه‌داری آمریکا را مسئول جنگ مستقیم با ایران قرار دادند تا این ملت را در سنگر اقتصادی و تحریم‌های فلج‌کننده بشکنند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در نقطه مقابل در این ۴۵ سال مسئولان ذره‌ای از انجام تکالیف خود پا عقب نکشیده و یا قصوری نداشتند بلکه سعی کردند فرصت‌ها را غنیمت دانسته و راه پیشرفت و توسعه کشور را با قدرت و صلابت طی کنند.

 

فدوی اضافه کرد: به صراحت می‌توان اذعان کرد که حتی در این ۴۵ سال، ۲۴ ساعت بی‌نتیجه از دست نرفته و برای لحظه به لحظه پیشرفت کشور برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری انجام شده است.

 

انحلال جهاد سازندگی بزرگترین آسیب‌ها را به همراه داشت

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران به تلاش بسیج سازندگی برای اجرای طرح‌های خدمات‌رسانی در ابعاد مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیج به خوبی می‌داند که بالاترین عبادت در نزد خدا، خدمت به خلق است که در مقایسه با سایر مسائل عبادی، خدمت به مردم دارای ارج و قرب بیشمار است.

 

وی بیان کرد: همه انبیا و اولیای الهی برای هدایت بشر مأموریت یافتند تا بتوانند بشر را از گناه و آلودگی حفظ کرده و در مسیر سعادتمندی سوق دهند.

 

فدوی با انتقاد از مسئولانی که به انحلال جهاد سازندگی در سال‌های گذشته رضایت داده‌اند، یادآور شد: انحلال جهاد سازندگی نه تنها مانع توسعه و پیشرفت روستاها شد بلکه آسیب‌های جدی را در فعالیت‌های عمرانی به همراه داشت که امیدواریم با درایتی شایسته همه این محرومیت‌ها با تلاش بسیج سازندگی و دولت خدمتگزار برطرف شود.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: در کنار آبرسانی، خانه‌سازی برای محرومان، فعالیت‌های حوزه بهداشتی و درمانی، اخیراً بسیج سازندگی اجرای طرح‌های آبخیزداری و آبخوان‌داری را عهده‌دار شده تا زمینه برای پیشرفت کشور در این حوزه فراهم آید.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران با قدردانی از بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در اجرای پروژه‌های آبرسانی موقعیت شهید محمد مرادجو گفت: عمده طرح‌های اجرا شده در مناطق محروم و روستایی بوده که نتیجه‌ای جز رضایتمندی مردم به همراه نخواهد داشت.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :