موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155464 :کد

فرار ۲۱ هزار صهیونیست

حمله حزب الله به مقر پلیس کریات شمونه

  ﺳﻪشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۶:۳۱
تعداد بازدید : ۵۸   
 تحلیل ایران -حمله حزب الله به مقر پلیس کریات شمونه

حزب الله لبنان از حمله به مقر پلیس شهرک صهیونیستی کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد و بر اساس آمار، تا کنون ۲۱ هزار صهیونیست از ترس حملات حزب الله از این شهرک فرار کرده اند.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله به مقر پلیس شهرک کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

 

حزب الله در بیانیه خوداعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلاور و شریف آن و در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی به روستاهای جنوبی لبنان و خانه‌های غیرنظامیان و آخرین مورد آن حمله به روستای طلوسه، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۱۵ صبح امروز سه شنبه یک مقر پلیس رژیم صهیونیستی را در شهرک اشغالی "کریات شمونه" با سلاح مناسب و به صورت مستقیم هدف قرار دادند.

 

رئیس اداره محلی شهرک صهیونیست نشین «کریات شمونه» هم گفت: از مجموع ۲۴ هزار نفر از ساکنان شهرک کریات شمونه، فقط سه هزار نفر در این شهرک باقی مانده اند.

 

وی افزود: به ساکنان کریات شمونه یادآور می‌شویم که منطقه خطرناک است و موشک‌هایی از جنوب لبنان شلیک می‌شوند که برخی از آنها بدون به صدا درآمدن آژیر خطر سقوط می‌کنند. از اهالی شهرک کریات شمونه که کار خاصی در این شهرک ندارند، می‌خواهم آن را ترک کنند چرا که ما در اوج جنگ قرار داریم. نمی‌توانیم بیش از این ریسک کنیم.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :