موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/155532 :کد

دست‌درازی به جزایر سه‌گانه ایران ممنوع!

دست‌درازی به جزایر سه‌گانه ایران ممنوع!

  پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۰:۰۸
تعداد بازدید : ۶۵   
 تحلیل ایران -دست‌درازی به جزایر سه‌گانه ایران ممنوع!

بسته خبرخوبمان را با یک نمایش مقتدرانه در جزایر سه‌گانه شروع می‌کنیم و سپس از اعتماد خارجی‌ها به پزشکان ایرانی برایتان می‌گوییم و در آخر هم می‌رسیم به دو خبر از اقدامات انسانی که حتماً به دلتان می‌نشیند

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس موقعیت استراتژیک جزایر ۳گانه ایران (تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی) بر کسی پوشیده نیست و در سال‌های اخیر نیز راهکارهای مختلفی برای حفاظت از این محدوده از خاک وطن از جمله تبدیل این جزایر به قطب گردشگری ارائه شده که قطعا باید با جدیت بسیار بیشتری پیگیری شود تا مبادا کسی ادعایی نسبت به این جزایر داشته باشد، اما درعین حال، قوای نظامی کشورمان نیز تمام تلاش خود را برای حفاظت پایدار از این مناطق و البته مانور اقتدار قدرت نظامی ایران به کار گرفته تا دشمنان خیالات باطل را از سرشان بیرون کرده و بدانند همه چیز تحت کنترل است. 

در همین راستا سپاه پاسداران به منظور افزایش استحکامات دفاعی از جزایر سه گانه، دست به رونمایی از تسلیحات جدید زده است؛ رونمایی از قایق‌هایی که پیش از این مجهز به تیربار بودند و هم اکنون به موشک‌های جدید نقطه زن تجهیز شده اند. همچنین در دفاع ساحل نیز پیشرفت‌هایی حاصل شده و برای نخستین بار سامانه موشکی کروز با برد بین ۳۰۰ تا ۷۰۰ کیلومتر به جای پرتاب ثابت، در حال حرکت می‌تواند موشک‌های خود را شلیک کند که این قابلیت، جابجایی لحظه‌ای سامانه‌های موشکی برای جلوگیری از آشکارشدن و مورد هدف قرار گرفتن دشمن را موجب می‌شود. به گفته سردار تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه، «این نسل جدید از موشک‌ها می‌توانند در هوا بعد از شلیک فرمان بگیرند. مثلا اینکه دور بزنند یا مورد اصابت قرار دهبه گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس ند.»

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :