موضوعات ‌مرتبط: سیاسی استان ها

a/155539 :کد

۲ نفر از کاندیدای مجلس انصراف دادند

۲ نفر از داوطلبان مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

  پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۳:۵۰
تعداد بازدید : ۶۱   
 تحلیل ایران -۲ نفر از داوطلبان مجلس در استان بوشهر انصراف دادند

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: از بین داوطلبان تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در استان تاکنون ۲ نفر انصراف داده‌اند.

به گزارش تحلیل ایران ، اکبر پورات صبح پنج شنبه در نشست ستاد انتخابات استان بوشهر اظهار داشت: در موضوعات مرتبط با مشارکت در انتخابات فعالیت‌ها به صورت منسجم و هماهنگ پیش رفته و اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده که به عنوان نمونه می‌توان به نشست با نخبگان و همچنین نشست‌هایی با حلقه‌های میانی و نمایندگان اقشار مردمی در سطوح مختلف و در گستره مردم اشاره کرد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تصریح کرد: فعال سازی قرارگاه جهاد تبیین، تشدید نظارت بر بازار در جهت بهبود معیشت مردمی، فعال سازی کمیسیون‌های مرتبط با رصد و پیگیری مسائل مرتبط نارضایتی‌های عمومی، برنامه‌ریزی همایش‌های مرتبط با موضوع انتخابات در محورهای مختلف به ویژه رسانه و تولید محتوا، راه‌اندازی ۴ شبکه تلویزیونی، راه‌اندازی کاروان خدمت دولت مردمی در استان با برگزاری میز خدمت با حضور همه مدیران دستگاه اجرایی به صورت مستمر دنبال شده و بازخورد خوبی داشته است.

 

رئیس ستاد انتخابات استان بوشهر افزود: ۲۵ بهمن ماه آخرین مهلت تغییر حوزه انتخابیه در انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده است و تاکنون تعداد ۶ داوطلب اقدام به ثبت تغییر حوزه انتخابیه نموده‌اند که فرآیندهای آن در هیئت‌های اجرایی و نظارت مطابق قانون در حال رسیدگی و بررسی است.

 

پورات گفت: تبلیغات داوطلبان مجلس خبرگان رهبری که در استان ۲ داوطلب داریم از چهارشنبه ۲۵ بهمن ماه شروع و تا ۹ اسفند ۱۴۰۲ به مدت ۱۵ روز ادامه خواهد یافت.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر یادآور شد: اماکن و تجهیزات رایگان دولتی برای کاهش هزینه داوطلبان انتخابات و همچنین افزایش شور انتخاباتی به ۴ حوزه انتخابیه اعلام گردیده که بر اساس عدالت به داوطلبان متقاضی ارائه خواهد شد.

 

وی عنوان کرد: همچنین از بین داوطلبین تأیید صلاحیت شده مجلس شورای اسلامی در استان تاکنون ۲ نفر استعفا داده‌اند.

 

پورات اظهار کرد: مردم همه پای کار انقلاب اند کما اینکه در ۲۲ بهمن هم این پشتیبانی تبلور یافت و مردم نشان دادند که در ۱۱ اسفند ماه در استان حماسه رقم خواهند زد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :