موضوعات ‌مرتبط: سیاسی بین الملل

a/155585 :کد

اذعان مقام صهیونیست به کارآیی حملات حزب الله:

فقط مخفی می‌شویم

  شنبه ۲۸ بهمن ۱۴۰۲ — ۲۲:۱۳
تعداد بازدید : ۵۹   
 تحلیل ایران -فقط مخفی می‌شویم

رئیس شورای شهرک اسرائیلی «مارگالیوت» که چندی از ارتش اسرائیل خواسته بود شهرکهای مرزی لبنان را منهدم کند، امروز با اذعان به حملات حزب الله، گفت که دیگر نمی‌توانند به آسانی در این شهرک ورود داشته باشد

به گزارش تحلیل ایران در پی حملات سنگین موشکی حزب الله به شهرکهای صهیونیست‌نشین در مرزهای فلسطین اشغالی و لبنان، «ایتان داویدی» رئیس شورای شهرک اسرائیلی «مارگالیوت» می‌گوید که «وضعیت در اینجا غیر معقول است و نمی‌توانیم هر گاه که بخواهیم ورود و خروج داشته باشیم».

 

شبکه 13 رژیم صهیونیستی به نقل از داویدی گزارش داد: «هر زمان که بخواهیم نمی‌توانیم مانور بدهیم. وقتی که در مارگالیوت هستیم، در پشت دیوارها مخفی می‌شویم».

 

وی چند روز پیش از ارتش اسرائیل خواسته بود که شهرکهای لبنانی «حولا»، «مركبا» و «ميس الجبل» را نابود کنند، ولی این اظهارات در شبکه‌های اجتماعی با تمسخر روبرو شد؛ زیرا داویدی به همراه سایر صهیونیستها از مارگالیوت گریخته‌اند ولی ساکنان لبنانی شهرکهای مذکور همچنان در خانه‌های خود حضور دارند.

یکی از کاربران شبکه‌های اجتماعی در پاسخ به تهدید این مقام صهیونیست گفت: «اگر داویدی و ساکنان شهرکش می‌توانند به مرزها نزدیک شود، چرا این کار را نمی‌کنند؟. ما اینجا در مرز هستیم... او الان کجاست؟».

یکی از ساکنان شهرک حولا هم گفت: «نانواییها مشغول به پخت هستند و آرد هم موجود است. مشتریها در اینجا حضور دارند. الان چهار ماه از جنگ می‌گذرد، ولی هیچ تهدیدی را علیه خود احساس نکرده‌ایم. این جنگ، بیشتر روانی است تا نظامی».

رئیس شهرک صهیونیست‌نشین «شلومی» هم پیش از این گفته که بود شلیک موشکهای «برکان» از سوی حزب الله باعث شده است که «ما در خطر واقعی قرار داشته باشیم». حزب الله چند روزی است که پس از سخنرانی روز سه‌شنبه سید حسن نصرالله استفاده از موشکهای برکان و «فلق-1» را افزایش داده است.

سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله روز گذشته تأکید کرد که رژیم صهیونیستی خطوط قرمز را زیر پا گذاشته است و به همین دلیل حزب الله هم دیگر در حملات خود، هیچ حد و مرزی را رعایت نخواهد کرد. وی تأکید کرد که حزب الله «خون را با ریختن خون» پاسخ خواهد داد.

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :