موضوعات ‌مرتبط: سیاسی سیاست خارجی

a/155649 :کد

وزارت خارجه

واکنش کنعانی به تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیاردی آمریکا به رژیم صهیونیست

  دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۰۶:۴۰
تعداد بازدید : ۵۹   
 تحلیل ایران -واکنش کنعانی به تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیاردی آمریکا به رژیم صهیونیست

سخنگوی وزارت امور خارجه ایران در پی تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیاردی آمریکا به رژیم صهیونیستی، گفت: فقط ساختارهای فاسد و مستبدی که بر اساس کشتار انسان‌ها بنا شده باشند.

به گزارش تحلیل ایران  ناصر کنعانی وزارت امور خارجه امشب (یکشنبه) ۲۹ بهمن ماه در پی تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیاردی آمریکا به رژیم صهیونیستی در حالی که چهار و نیم ماه از حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه می‌گذرد و این حملات همچنان ادامه دارد، در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: تصویب اعطای کمک ۱۴ میلیارد دلاری آمریکا به رژیم صهیونیستی در مجلس سنای این کشور - آن هم از جیب مالیات دهندگان آمریکایی - به این معناست که نتانیاهو و سایر جلادان حاضر در صحنه نبرد نابرابر ⁧‫غزه⁩، بابت کشتار غیرنظامیان بیگناه فلسطینی، روزانه پاداشی به ارزش یکصد میلیون دلار از سوی آمریکا دریافت خواهند كرد.

وی افزود: فقط ساختارهای فاسد و مستبدی که بر اساس کشتار انسان‌ها بنا شده باشند، می‌توانند نسبت به قتل عام بیگناهان این چنین ولخرجی كنند.

‏⁧‫

کنعانی خطاب به رژیم صهیونیستی و آمریکا گفت: نسل‌کُشی⁩ را متوقف کنید.

مجلس نمایندگان آمریکا ۱۲ آبان ماه و حدود یک ماه پس از شروع جنگ علیه غزه طرحی که خواستار ارائه کمک ۱۴.۳ میلیارد دلاری به رژیم اسرائیل است را با ۲۲۶ رأی موافق و ۱۹۶ رأی مخالف تصویب کرد. 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :