موضوعات ‌مرتبط: اجتماعی راهنمایی و رانندگی

a/155659 :کد

جریمه بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خودرو

جریمه بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در پی توقف غیرمجاز و سدمعبر

  دوشنبه ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ — ۱۱:۴۷
تعداد بازدید : ۵۵   
 تحلیل ایران -جریمه بیش از ۱۰ میلیون دستگاه خودرو در پی توقف غیرمجاز و سدمعبر

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از جریمه و اعمال قانون بیش از ۱۰ میلیون خودرو در پی تخلفات ساکن خبر داد و گفت: توقف زیر تابلو، دوبله و سد معبر در سطح معابر ممنوع است.

به گزارش تحلیل ایران به نقل از فارس، امروز دوشنبه ۳۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ سرهنگ فیروز کشیر در برنامه تلویزیونی شهر امن به موضوع تخلفات ساکن اشاره و اظهار داشت: پلیس در 11 ماهه سال جاری در شهر تهران تعداد ۱۰/۱۵۵/۷۵۰ _ ده میلیون و صد و پنجاه و پنج هزار و هفتصد و پنجاه_ خوردو را بدلیل تخلفاتی چون توقف زیر تابلو ، توقفات دوبله و سد معبر اعمال قانون کرده است چرا که این رانندگان باعث ایجاد ترافیک‌های کاذب و بر هم زدن نظم عمومی شده بودند. 

 

سرهنگ کشیر گفت: رانندگان به هیچ عنوان نباید تخلف توقف در زیر تابلوی پارک مطلقا ممنوع را انجام دهند چرا که نقض حریم این تابلو مشکلات فراوانی را برای دیگر شهروندان بوجود می‌آورد. 

وی افزود: برخی از رانندگان با پارک در محل ایستگاه‌های اتوبوس ضمن اخلال در رفت و آمد موجب توقف اتوبوسهای حمل و نقل عمومی شده و گاهی برخی رانندگان با پارک و توقف دوبله مقابل مراکز و آموزشگاه‌ها تردد دیگر شهروندان و رانندگان را مختل می کنند. 

معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: رانندگان به هیچ عنوان حق ندارند که به صورت دوبله توقف کرده و راه مردم را بند بیاورند. 

 

سرهنگ کشیر با بیان اینکه پلیس بی جهت و بدون دلیل راننده ای را جریمه نمی‌کند؛ خاطرنشان کرد: هر نوع تخلفی که باعث بی نظمی و بر هم زدن نظم عمومی جامعه گردد پلیس به جد با آن در چار چوب قانون برخورد خواهد کرد. 

                               



  ارسال نظر جدید:
      نام :        (در صورت تمایل)

      ایمیل:      (در صورت تمایل) - (نشان داده نمی شود)

     نظر :